Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hadde ikm i går, og ingenting har skjedd ennå. Har fremdeles de samme symptomene som tidligere, men har også kjent mensmurringer, så....

Det som er utrolig forvirrende midt oppi dette, er at jeg har masse el-slim, ser i alle fall ut som det. Ikke rart tanta ikke kommer hvis jeg har el nå. Men det går vel ikke an å ha el på dag 30?

Fikk endelig mine digitale CB i posten i dag, så det er vel bare å manne seg opp å teste. Har imidlertid testet så mange ganger negativt, at bare jeg ser en test så får jeg negative følelser. Tenker litt sånn at hvis jeg ikke er gravid så kommer vel tanta. Og er jeg gravid, så kan det være greit å ikke vite noe ennå, en dag mindre å bekymre seg om hva som DA kan skje. Så da får jeg bare leve i uvisshet litt til.

Noen som vet om el-liknende slim, sterk utflod evn. er noe tegn på noe annet enn syklus på bærtur?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5309016-ikm-i-g%C3%A5r-hva-n%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann nicco:))

Jeg har i vært fall hørt at sterk utflod KAN være graviditetstegn, men har ikke noe erfaring altså:)

Men jeg er på dag 25 og har masse utflod og slim og håper inderlig at det er tegn på graviditet for oss begge!!

Jeg har også EL/menssmerter i tilegg, men jeg vet akkurat hvordan du har det med redsel for å bli skuffa..

Ble kjempespent på deg nå jeg, er du sikker på at du virkelig orker å vente med å teste,he-he?! Spent jeg,ta en test da vel:))

Klem fra

Klarte å manne meg opp og teste i går kveld, men den var nok negativ gitt. Det var en sånn digital sak. Tok ut teststrimlen etterpå, og hadde jeg skullet tyde den, så ville jeg sagt svakt positiv, men man får nok stole på teknikken.

Imidlertid har jeg ennå ingen tegn til noe tante. Jeg har hatt 30 dagers syklus en gang siden jeg fikk mensen igjen etter forrige fødsel, ellers har det vært mindre, og nå er det dag 31. Før hadde jeg alltid 32-33 dager, og testet positivt flere dager senere, var ikke så opphengt før som nå.

Ingenting å gjøre med noen ting, må bare vente og se. Takk for svar.

HEi nicco

Ville bare si at min test ikke gikk an å tyde annet en negativ. Ingenting å se der nei. Jeg tok også CB-digital. Men kanskje det er litt for tidlig å teste enda. Hm, kanskje hcg-en er litt treg på "gammeldagene"..:-)

Krysser fingreren for deg. Lykke til.

klem fra

Annonse

Tror jeg sparer testene, ia69. Føler meg ikke mye gravid lenger, bare halsbrann igjen, og så kjenner jeg åreknutene, som jeg også bare har hatt når jeg har vært gravid. Likevel, tror ikke du skal håpe for mye på meg. Jeg jobber nattevakter nå, så det blir liksom aldri noe "m,orgenurin", så jeg må nok vente til torsdag, og da har forhåpentligvis tanta meldt sin ankomst allerede. Jeg er litt sliten av å gå å håpe så mye, så nå orker jeg ikke akkurat det. Hvis jeg har hatt sein el, så skulle jeg uansett ikke hatt alle disse symptomene så lenge. Uff, orker ikke å tenke mer på det, blir bare frustrert.

Skjønner hva du snakker om, kjære nicco.

Det er veldig frustrerende og slitsomt å gå slik å vente og håpe.

Og så fortvilende med alle de negative testene. Jeg også får negative assosiasjoner bare ved å se en slik test.

Men jeg håper virkelig at du kan få deg en positiv overraskelse, nå i denne nedpsykinga som du tydeligvis er inne i.

Stor og god klem fra meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...