Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i tre dager forsøk å gi jenta vår middag, most potet med grønnsaker fra Nestle. Sånnt glass.

Men hun brekker seg, og gir hals.

Og i dag var det bare grining.

Men da jeg tok frem avokado og banan i stende, da spiste hun som bare det, 1/2 banan og 1/2 avokado forsvant på ett øyeblikk.

Hvordan går jeg frem videre med middag?

Prøve anna type?

Hun er straks 6 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville prøvd annen type. har ei jente på 11 mnd som bare vil ha spesielle typer middagsglass. MÅ være hipp. først siste hun bare kylling og grønnsaker (6 mnd), deretter bare spaghetti bolognese (8 mnd), nå spiser hun begge disse og pasta rigatoni napoli (12 mnd).

kanskje du kan prøve glass for 6 mnd. min vil ikke ha poteter fra glass, men får hun potet jeg har kokt spiser hun. håper hun blir mer altetende etterhvert... :-)

Skrevet

Ja når ungen er snart 6 mnd kan du kjøpe 6 mnd middagglass.

Skrevet

Min likte ikke 4 og 6 mnd middagen. Her begynte vi rett på 8 mnd middag da han var 7 mnd, og det likte han kjempegodt! =)

Skrevet

Lillefjert likte heller ikke 6 mnd glassene med middag, så vi begynte rett på 8 mnd glass. Det var ikke alle som var like populære, men risotto og pasta skled ned på høykant. Favoritten over alle favoritter var og er fortsatt pasta Toscana ( økologisk og ganske dyr...)

Nå er han 8 mnd og spiser 1 års glass....som jeg må mose litt mer med gaffel.

Skrevet

Min pike liker heller ikke middag.

Gir hals og brekker seg.

Hvordan går jeg frem?

Hun er 1/2 år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...