Gå til innhold

kan noen hjelpe meg??? litt ekkelt kanskje... (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

I natt våkna jeg av skikkelig mageknip. kjentes ut som om noen hadde et belte rundt magen min og stramma og stramma. skikkelig vondt rett og slett... i tillegg gjorde det også veldig vondt i ryggen..

Det kom og gikk litt også var det vekk til morgen i dag.

Har hatt masse kynnere i hele dag, og hun lille inne i magen har vært helt turbo.. Det var hun i natt også når det sto på..

Nå har jeg litt mensmurringer, men lurer på om det bare kan være bekkenløsningen???

Var på do akkurat(dette er ekkelt da...) og der var det en våt stripe i trusa. 1 cm bred og 4 cm lang ca... (beklager detaljene altså )

Er det noen som vil hjelpe meg??? Blir litt stressa nå merker jeg..

Fortsetter under...

Høres ut som at du har hatt veer, har hadd slik selv i går natt. Det varte ett par-tre timer med ti min mellomrom, men så plutselig gikk de bare over. Det i trusa de var kanskje slimproppen hvis den var blank/geleaktig. Du burde kontakte fødeavd hvis du får flere slike tak med ca 5-7 min mellomrom, så ta tida mellom riene når de kommer tilbake.

Lykke til!

Mensmurring kan ikke forbindes med bekkenløsning, hadde det selv og d fikk jeg beskjed om å sjekke livmorhalsen på føden, men jeg er bare 30 uker så derfor måtte jeg sjekke det, men for din del som er høygravis kan det være starten på noe, Var sikkert slimproppen som gikk, da kan det ta opptil ca 14 dager før den lille kommer. anbefaler deg å ringe føden å høe med dem.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...