Gå til innhold

Oktober: Sole seg på bakkroppen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere skal sole dere bak på ryggen og beina? Jeg klarer ikke ligge på magen, det er så ubehagelig. Bruker dere haugevis av puter eller?

Jeg skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å bli brun på baksiden av kroppen i år...*sukk*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spille tennis, luke i blomstebedd og hage. sparke fotball med barna i gata. Og da selvsagt bare i bikinien. J a så blir man brun bak også. Vaske vinduer. Ja pluss mye mere der man kan stå med ryggen til solen.

Skrevet

Ligge på siden går jo bra, så får man bare bytte side nå og da så man blir jevnt brun:)

Skrevet

Eller dra ned på stranden og grave seg ett hull til magen ;) Thihi...

Skrevet

Bruk badering... det skal jeg kjøpe meg når jeg skal på ferie...!!! Tanten min anbefalte det på det strekeste...

Skrevet

He,...her oppe i lofoten slipper jeg og tenke på sol og soling...vi har jo nesyen bare regn... kaldt...brrr:(

Skrevet

Badering må jo være en ypperlig løsning! Naboene begynner vel å lure litt når jeg tar med meg badering ut i hagen, men de skjønner det vel ganske raskt.

Ellers var det en del andre gode forlsag, men mange av de er jeg dessverre ikke i stand til. Jeg skulle vel lagt til - hvordan sole seg på bakkroppen når man har bekkenløsning. Umulig for meg nå å vaske vinduer, klippe gress, ordne i blomsterbed, spille fotball eller volleyball etc denne sommeren.

(Så det blir vel litt selvbruningskrem på beina i år..)

Skrevet

Jeg måtte grave meg et hull i sanden til magen:)

Det så sikkert litt komisk ut...men jeg lå ganske behagelig etterpå:)

Ellers fikk jeg et tips om å løsne fjærene på solsenga der hvor magen er. Ganske smart egentlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...