Gå til innhold

Se hit! (samme som BiM) Si din mening!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter og ser på 'nye' jentenavn' som har dukket opp fra 2005, og finner et nydelig navn,- Siren!!!! Det skal absolutt opp til vurdering!!! Lett, kort og lystig! ;) 33 som har fått navnet i fjor, så ikke topp10 navn heller! Hva synes dere???? Tror jeg har funnet en ny favoritt jeg...

Anonym

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siren... klinger bra.. spesielt, men ikke for sært..

Jeg liker det!

litt redd for mulig mobbing på barneskole (sirene.. bææbuu) men er jo ikke sikkert at det skjer da.

Skrevet

Syns jeg har hørt navnet før, men kjenner ingen som heter det. Syns også det klinger bra.

Skrevet

Navnet er kjempe fint, synes Siren og Eirin er fine sammen.

Det er et navn som blir brukt men ikke har vært overdrevent populært noen gang

Skrevet

Det er et kjempefint navn:)

Skrevet

Dessverre er det ingen favoritt. Minner om Sirene. Litt dårlige assosiasjoner til hun Siren jeg kjenner og...!

Skrevet

Sikkert fra ol i sydney. Vi har en nordmann som utmerket seg i seiling. Hun heter Siren Sundby. Hun er fra samme sted som meg. Har aldri assosiert det med sirene. Syntes Siren er et veldig stilig navn

Skrevet

Vi hadde Siren på listen leenge... men så ble det sakt på så manga forskjellige måter at vi slo det fra oss...trykket ble lagt på i'en eller på r'en eller e'en.

Hos oss ble det Anna ;o)

Skrevet

Virkelig pent navn, sjelden og vakkert!

Skrevet

Jeg hadde en klassevennine som heter Siren, det er et utrolig fint og spennede navn:) Go for it!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...