Gå til innhold

Å ta en Britney i trafikken...

Anbefalte innlegg

For min egen del er det UAKTUELT og kjøre uten å sikre vesla. Uansett om det bare er en liten tur...

Møtte på ei veninne i dag som fikk jenta si for ca 4 uker siden. Hun og en type satt i bilen og dulla med ungen. Måtte jo spørre hvor de hadde gjort av bilsetet da... det var det ikke plass til (var bare to seter i bilen) så de tok en Britney. Er jo bare en liten kjøretur og bare rundt i gatene i byn så det går ikke fort engang.

Hva synes dere om det?

Jeg synes det er helt forferdelig!!! Litt hysterisk kanskje, men akkurat trafikk vett burde en ha da en har små barn...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5308477-%C3%A5-ta-en-britney-i-trafikken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt uaktuelt for min del. Uansett hvor kort eller lang turen er, og hvor fort jeg har tenkt å kjøre, så kommer lille knøttet til å være sikra i setet sitt. Slik risiko er fullstendig unødvendig. Kan jo møte en tosk som ikke kjører like forsvarlig som en gjør selv også!

Helt enig med dere.vel kan man si at "det gikk jo bra med oss da vi var barn", men nå vet man så mye mer om skadene man kan få ved å krasje i 40 km/t at det skal ikke mine barn utsettes for. Jeg kjører med bilbelte selv også!!!

Opplevde for noen dager siden at ikke alle er like opptatt av dette: Jeg var på vei opp i barnehagen for å levere et par sko som datteren min hadde glemt, og stoppet på bussholdeplassen for å spørre en mamma og gutt jeg kjente igjen fra barnehagen om de ville sitte på. Vi har nå gått over til faste sitteputer (ny passat) med vanlig bilbelte for jenta vår, men jeg sa at dersom du vil kan han jo sitte der. "neida, jeg tar ham på fanget", var svaret... Ble for perpleks til å avslå, så jeg endte opp med å kjøre med en stk mamma uten bilbelte og en liten gutt stående foran setet. Helt vanvittig, men hvordan takler man sånt? Jeg ble helt satt ut, kjørte i 30 km/t hele veien og krysset fingrene for at jeg ikke ble stoppet. Siste gang jeg stopper for dem, iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...