Gå til innhold

Juni: "Nå har du fått det typiske draget..."

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste dagene fått en del kommentarer fra kjente om at jeg har fått et drag over ansiktet som en får før fødselen. Det er særlig snakk om leppene/overleppa - at de er større etc....

Er her andre som har fått lignende kommentarer og vet noen om det ligger noe i dette?

Fortsetter under...

Nå ble jeg så nysgjerrig at jeg måtte rett i speilet å kikke..ler :-) Er vel litt hoven i ansiktet. I kinna og så har jeg fått en liten Angelina Jolie overleppe..trallalla.. Men nå vil jeg gjerne at det skal skje noe, så det kan være innbildning det hele.

Hadde en helsikas natt med masse vonde kynnere og murring, men så gir det seg igjen. Kanskje det også er et tegn på at noe er i gjerdet..?

Farfar kom innom i går og spurte hvorfor jeg var så hoven over nesebenet..! Har dere hørt? hehe

Har stirret på nesen min i flere timer etter det, og ser ingen endring selv, men nå ser jo jeg den nesen daglig da..hmmm

Hater å bli gjort oppmerksom på ting jeg ikke er oppmerksom på selv.

*finner frem foundation*

Nå skal det mekkes!

ja jeg ble "tjukk i ansiktet" som jeg kaller det her om dagen...ble det ikke så lenge før jeg fødte sist så krysser fingrene for at jeg slipper å se ut som en "ja hva skal man si" så kjempelenge til:)

Annonse

Hehe fikk også høre det her om dagen, å hu mente det var sånn lykkelig, pene trekk man får før fødsel. Der man ser skikkelig sund og frisk ut (ikke helt som jeg følte meg ehhh). Å påpekte også at innen en uke har jeg født. Har veldig lite tro på det da men men vi får se...

Rart hva andre kan se og ikke vi selv...

Også det med at magen har sunket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...