Gå til innhold

Hjemmeeksamen i helgen :)

*Sol80*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette ser jeg IKKE frem til , fredag til mandag med hjemmeeksamen i MAKRO... I utgangspunktet null energi, så skal jeg være fokusert i 3 dager....

Ha en strålende helg, alle dere som kan nyte det fine sommer-været :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper det går bra med eksamen din:)

Jeg har gitt broren min noen hint til samme eksamen i dag, dersom det er den fra BI?

Sitter å leser til eksamen selv også - helt pyton i dette knallværet!

Skrevet

Sitter med samme eksamen selv!

Kom gjerne med noen hint - bare for å se om det er sånn noenlunde det vi har kommet fram til!....................

På forhånd takk... he he....

Skrevet

Hei,

hvordan gikk det med deg? Har ikke hatt tid til å være på nettet (annet enn SSB, og Norges Bank sine sider...) Holder på med siste finish :)

Kun statestikk som gjenstår..

Skrevet

Hei!

Joda - det gikk ganske greit egentlig - vi jobbet i gruppe på 3 og det fungerte veldig bra. Det var en heeeerlig følelse å levere oppgaven i går :)

Nå har jeg fullført første året av bedriftsøkonomi studiet - har tatt det på to år på deltid (ved siden av jobb), så er veldig stolt av meg selv......

Så da er det bare å nyte sommeren og ventetiden som er igjen. Skal bli godt å kunne slippe å tenke på å måtte lese - eller gå på forelesning - men bare å kunne slappe av.................JIPPI!

Skrevet

Hei!

Beklager, jeg glemte å sjekke om det hadde blitt svart her jeg.. Litt sent å komme med hint når eksamen er levert kanskje..

Var bra det gikk greit da!

Gleder meg utrolig til litt sommer og sol jeg også, håper dere får en fin sommer jenter!

Skrevet

Så morsomt å se at flere går på BI her inne. Er det i Oslo dere går også?? Makroen min gikk kjempefint, håper det gikk like bra for dere.

Skrevet

Bi Oslo ja. Skal du også ha statestikk nå til uken?

Jeg er veldig sliten etter masse lesing, men får fokusere til den siste eksamen. Da er det FERIE :) Det blir deilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...