Gå til innhold

Noen som dusjer med den lille?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke prøvd det med lillebror ennå men søstera fordro det ikke. Spruta vann i ansiktet fra dusjstrålene som traff meg så hun ble illsint:)

Men ha lite vanntrykk, lunkent vann og la det renne på ryggen først. Så ser du an om baby liker det eller ikke. Koselig hvis de liker det :)

jeg dusja for første gang med baby (2mnd) i går.. må nesten venne han til det til vi skal på ferie og i bassenget.. han likte det godt, men turte ikke å vaske han i dusjen pga at han blir glatt da - men greit å venne litt og litt til før man begynner å vaske så mye synes nå jeg. Jeg la merke til at jeg måtte snakke til han med god og rolig stemme som jeg bruker når han bader for at han ikke skulle bli stresset ;)

har dusjet lillemor siden hun var en mnd gammel ca. Hun liker det veldig godt. Hun er 7 mnd nå, og har også vært i basseng en gang i uka fra hun var 7 uker gammel. Holder henne med den ene armen, og vasker henne med den andre. Synes det går veldig greit. Når vi er hjemme og dusjer vasker jeg henne først, og sambo tar henne og tørker henne mens jeg dusjer ferdig, eller jeg tar henne om det er han som dusjer henne. på baby svømminga er det matter babyene kan ligge på mens vi dusjer ferdig.

Annonse

Du har vel kanskje prøvd nå?

Jeg dusjer ofte med jenta mi (6 mnd). Hun elsker det. Har håndkle både til meg og henne klar ved stellebordet. Dusjer meg selv først og henter henne etterpå. Har lunket vann og ikke mye trykk på strålen. Holder henne under. Blir ikke vasket med såpe eller olje da..

Hun strekker hendene opp mot strålen og ser veldig forundret ut. he he.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...