Gå til innhold

April: Nå er vi tilbake:O) og vi får ei lita ei til uten tut;O)

¤SolaMi¤&lillesøs

Anbefalte innlegg

Pusset opp huset siden 2 mai nå,og flyttet ut fra leiligheten. Begynner å bli,eller er ganske så sliten nå ja.Men bare noen få lister igjen nå så er vi helt ferdig.

Og så har vi vært på ul i dag og det blir ei lita prinsesse til :o) :o) :o)

Håper dere alle har det riktig så bra!

Klem fra oss¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja sånn ja.. Jeg tenkte, jøss som tiden flyr, var hun ikke akkurat blitt gravid da?? Også har hun fått allerede??!!! Fikk det ikke helt til å stemme nei... og blond er jeg også... hehe...

Gratulerer med en jente til.... Det blir kjekt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, gratulerer! Går det bra å være gravid oppi alt annet? kvalmen gitt seg? hvor langt er du vei nå? Klarer ikke følge med jeg..

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med to jenter! Og tett i alder, da har de alltid noen å leke (og krangle!) med. Forrige gang du hadde nyfødt baby, nærmet det seg sommer og hun kunne ha på lite klær. Nå blir det bitteliten baby i digre vinterklær:) Er formen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratulerer med ei snuppe til!! så artig!

går det bra med deg, formen, lite aprilbarn og flyttign og det hele? tror jeg hadde ligget langflat for lenge siden var jeg deg, hehe :o)

savner deg her inne, får vi se mer til deg når de listene kommer seg på plass eller? ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Sikkert godt at dere ser en ende på oppussingsprosjektet nå, ja!

Så spennende med ultralyd! Alt blir litt mer virkelig når en har sett med egne øyne hvem som bor inni magen. Vi klarer nok heller ikke å temme nysgjerrigheten med tanke på å få vite kjønnet, men på ultralydbildet fra i går ser den lille i magen bare ut som en litt tykk ostepop...(termin 20.01.07)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro med to jenter, hehe har jo det selv... ;)

Skal bli kjekt å få deg tilbake - og kjekt for deg når oppussings prosjektet er ferdig. Ja lurer også på hvordan det har vore med alt dette mens du går gravid? Alt bra? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig å se dere igjen:O)

Formen har vært ganske så dårlig,men den er ikke noe å klage på nå.:o)

Venter egentlig bare på en smell etter denne laaaange mnd med oppussing til langt på natt og kvalme osv. Men forbausende god enda.

Tror det er det flotte været jeg.

Sola hjelper jaggu meg mot mye! Og ikke minst lille gullet som endelig har kommet hjem til oss.

Har bodd hos mamman min mens vi har pusset opp.

Så nå nyter vi dagene så langt det lar seg gjøre,verker veldig i betennelser i nakke og skulder,men håper det gir seg litt snart når vi tar tiden til hjelp.

Har nettopp fått tidsbegrenset ufør i 4 år pga kroppen min som ikke er så samarbeidsvillig,så å holde på å male og slikt har ikke gjort det noe bedre nå akkurat! Men alt for å bli ferdig å få gullet hjem:O)

Ha en strålende uke alle sammen!

Klemmer fra oss¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...