Gå til innhold

Hjelp til tyding av HCG

Anbefalte innlegg

Hei dere; Jeg har akkurat fått svaret på blodprøven min, viste 226 HCG. Ergo burde jeg jo juble, men gjør dessverre ikke det.

Fikk inn to egg denne gangen, sist gang hadde jeg 308 på 1 egg på samme rugedag.

Burde ikke HCG da vært høyere enn 308 hvertfall???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5307472-hjelp-til-tyding-av-hcg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg vet ikke så mye om det, men du kan sjekke ut denne linken. Der finner du en tabell.

http://www.min-mave.dk/index.php?vis=artikler&gaatil=327&id=49

Venter selv på svar på blodprøve, tok en i går og skal ta en i morgen slik at de kan sammenlikne og se om nivået har steget eller ikke. (frykter at jeg har hatt en SA) Du kan jo be om en prøve til etter helga, slik at du kan sammenlikne.

Lykke til!

:-)

Takk jenter!! Vet jo at det er en fin verdi, men sammenlignet med den sist er den jo lavere...

Siden det er to egg innabords nå burde den også vært høyere. Ergo er jeg redd for at den har vært høyere og er på vei ned igjen....

Skal ta en ny test mandag men det er jo tre pinefulle døgn til.... Skjønner ikke hvordan du klarte deg gjennom alle de dagene du ventet Snooopi.

Annonse

Takk igjen, såååå godt å har dere jenter!! Føler meg som et aspeløv her jeg sitter... Har vært til akupunktur i dag også - og det hjelper. Det er bare så utrolig lett å "panikke" og tenke at det har gått galt allerede... Men... har egentlig ikke fått noen slike signaler fra kroppen, bortsett fra at den er sliten etter to døgn omtrent uten søvn.

Sist kjente jeg når egget løsnet , eller merket det hvertfall rett i etterkant...

Har ikke kjent det slik nå hvertfall - og det er jo positivt...

Kryss fingrene for meg jenter - har fått lov av lab'en å ta ny test i morgen...

Takk Snooopi, og takk Ann-Ch og Liza ( lykke til til deg også!!)

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...