Gå til innhold

Desember: Svigermor-besøk

willow

Anbefalte innlegg

Får besøk av sv.mor i morgen, og må si det er første gangen jeg gleder meg til hun skal komme og være her ei uke.. Litt anstrengt forhold grunnet ei lang historie!

Men nå skal det bli bra å ha noen som kan avlaste oss m lillegutt slik at vi kan ta oss en tur ut bare vi to på over ett halvt år! Gleder meg masse til kino og middag, ordentlig "date" igjen!

Hun gleder seg iallefall, lillegutt er eneste barnebarn... trenger jeg forklare noe mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, de svigermødrene har litt av et rykte! Ofte fortjent og. Har egentlig et godt forhold til svigermor, jeg. Men noen ganger flyter begeret over. Som da hun gav lillegutt vaniljesaus da han var 3,5 mnd.

Kos deg med svigermor, og på date igjen. Høres deilig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! ja det er noe med svigermødre ja. Er så heldig å ha et veldig åpent og bra forhold til mine svigers da.

Kos dere masse nå når dere har sjansen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så glad for jeg har et utrolig godt forhold til min svigermor. Ei utrolig flottere dame skal en lete lenge etter.

Jeg storkoser meg hver gang hun er her, og hun er her ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svigersene mine er også flotte.....men de jobber, og jobber, og jobber, og jobber, og har de litt tid til overs, ja da jobber de jaggu da også........

Men Willow:

Kose deg med date og nyyyt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...