Gå til innhold

blod. hjelp.


clarise

Anbefalte innlegg

jeg har hatt antydning til litt blod ett par ganger for to dager siden, og nå igjen idag. er 7 uker på vei. er dette ett dårlig tegn. blir så urolig her. noen som har noen erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjedde meg også noen ganger tidlig i svangerskapet, og det har gått fint med meg, er i 18. uke nå :)

 

Men jeg vil anbefale deg å kontakte legen din, så slipper du å gå i uvisshet. Han vet f.eks hva slags blødninger som er normalt, og hva som ikke er det..

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blødninger i uke 6, varte i fem dager, veldig lite hver dag. Tror det var pga en canesten stikkpille som jeg tok for soppinfeksjon noen dager før. Dessuten hadde jeg en liten blødning i uke 8, tror kanskje det var fordi jeg hadde sex to dager tidligere. I uke 11 var jeg på UL og alt var bra. Slimhinnene i skjeden er veldig skjøre tidlig i svangerskapet, og det skal ikke mye til før man får en liten blødning. Trenger ikke være noen spesiell grunn til blødningene, og som oftest er det ingenting galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen min i går fordi jeg har hatt litt brun utflod i ca en uke. Min lege sa at veldig mange hadde litt sånne småblødninger tidlig i svangerskapet og det var ufarlig.Anbefaler å ta kontakt med en lege så får man litt synspunkter og kanskje blir litt beroliget...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle svar. er litt roligere nå, har pratet med legen som mener alt er i orden. skal ta det med ro. men blir litt urolig når sånt skjer ja:) men krysser fingrene å håper på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...