Gå til innhold

ammehjelpen live chat online!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt fra ammehjelpen - nå kan dere chatte med en ammehjelper online. Sjekk www.ammehjelpen.no - om den er åpen - helt nytt så den er er ikke åpen enda, men ettersom ammehjelperne melder seg på blir dette en bra tjenste

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For meg ser det ut som det er bare ammehjelperne som kan chatte.

Skrevet

Det er nå meningen at mammaer skal kunne spørre en ammehjelper... men som Blomman sier er det heeeelt nytt. Så det er ikke skikkelig i gang enda!

Skrevet

kom idag dette skjønner du, så ettersom ammehjelperne melder seg på kan de logge seg på når de vil - du tenker på amehjelpsforumet - det er for bare ammehjelpere- chatten er noe annet for mødre som vil chatte med godkjente ammehjelpere Sjekk det framover så kommer det nok igang

Skrevet

Jeg prøvde jeg og den var jo genial..

Nå holder jeg på å nesten slutte å amme, men får jeg like mange problemer neste gang så skal jeg garantert flytte inn her. :-)

Skrevet

Dytter! Det er ofte noen ammehjelpere pålogga nå...

Skrevet

Dette syns jeg var veldig kjekt! Chatet med en hyggelig ammehjelper som ga meg gode råd. Jeg har egentlig hatt behov for ammehjelpa før, men har liksom blitt for "drastisk" å ringe. Chat er på en måte et lavterskel-tilbud som jeg likte bedre. Anbefales :-)

Skrevet

SÅ flott!

Skrevet

Håper dre tilgir at noen ganger kommer dere ikke igjennom pga stor pågang - er litt få til å svare enda- det jobbes med saken- da må dere prøve etter enliten stund så skal vi hjelpe så godt vi gang

Skrevet

Signerer denne. Og av og til må man bare løpe uten å rekke å logge seg av... sånt skjer med unger i hus. Så prøv for all del på nytt, akkurat nå er vi bare fire som deler på oppgaven (og betjener heeeeele landet...).

Men det er kjempeartig, pratet med noen herfra i går ;)

Skrevet

dytter så flere kan se

Skrevet

*dytt, dytt*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...