Gå til innhold

April: Må bare klage litt.. (ble litt langt..)

Anbefalte innlegg

..selvom jeg har ikke mye å klage på i forhold til aprilbaby for tiden.. men likevel

Skal på hyttetur med noen venniner i helgen, bare en dagstur. Og jeg skal kjøre, som vanlig... Det er eneste jeg som har både lappen og bil nemlig.. Jeg kjører gladlig jeg, det er bare det at to av de tar det for gitt at jeg skal komme å hente de hjemme og kjøre de til døra når vi skal hjem.. Det er også noe jeg gjerne gjør, men som sagt når de tar det for gitt, er det ikke like moro å stille opp syns jeg.

I tillegg vil hun som eier hytta at vi skal dra innom et sted å kjøpe jord til hagen der,siden ingen i familien har bil...

Jeg vil jo gjerne hjelpe til, men det og blir tatt litt for gitt. Fikk det spørsmålet før jeg hadde sagt ja til å være med på hytta til og med..

De er litt korttenkte disse venninnene mine, så jeg føler meg ikke utnyttet, de bare tar ting for gitt..

Jeg vet at neste gang skal jeg være klar på at jeg kjører til et sted å henter og leverer de, i stede for å leke taxi halve oslo rundt!

Jaja det blir nok koselig når vi først kommer oss av gårde, jeg måtte bare blåse ut her litt først!

Fortsetter under...

Litt av en venninne gjeng du har! Var det ikke du som hadde "trøbbel" når dere skulle på kino også??

Jeg hadde blitt sur og sagt at jeg ikke hadde tid! Hadde hvertfall vært j.... vanskelig.

Det er ikke gøy å være snill når det blir tatt for gitt!!!

Men det er vel positivt også at de vet at du er så grei å gjør det! Ingen unnskyldning altså, de skulle skammet seg skulle de!!!!

Ha en fin hyttetur forresten!!

Ja de er distre og husker dårlig to av de,, hu ene er faktisk ufør pga epilepsi, litt synd på henne og da. Det er ikke noe vondt i de, det er bare det at de er litt korttenkte.. Hu er siste er rimelig oppegående da, litt mer på mitt nivå.. hehe.. Uansett er det alltid hyggelig når vi møtes, selvom det er alltid en del frustasjon rundt det også!

Er glad jeg har en del andre venner også som har jeg har "samlet" med meg opp igjennom årenes løp.. hehe

Måtte bare blåse ut her, og etter jeg skrev det innlegget har jeg ikke tenkt noe mer på det.. så det hjalp å bare lufte det litt..

Klem til deg solstråle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...