Gå til innhold

Hva jeg ikke skal gjøre i helga.. =]

Anbefalte innlegg

heisann alle dere flotte jentene her inne..

ville bare ønske dere en fantastisk fin helg med mye prøving og d som hører med..

jeg vet iallefall hva jeg ikke skal gjøre og d er å pu....! ja,dere skjønner vel tegninga selv.. hehe!

i morgen går turen over til København på tivoli-cruise med gammelpappa og lille snåilla vår. tror nesten at mor gleder seg mere enn far..selv om han må ta alle karusell-turene siden mor er sååå pysete.. % ]

så d skal bli monster-eventyr,tegne-stund og frukt-konkurranse. med andre ord,litt for en hver smak. og så da stand up-show med Vera Michalsen for d voksne..

håper bare at været blir bra og at huset står når vi kommer tilbake.. Hint-hint,horatio.. B-]

GOD HELG ALLE SAMMEN.. =)

varm klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5306887-hva-jeg-ikke-skal-gj%C3%B8re-i-helga/
Del på andre sider

Fortsetter under...

God tur til Køben

Ta med deg lillepia på bamsefabrikken ved inngangen til Tivoli! Gubben og jeg var der for kort tid siden, uten barn, og jeg hadde så lyst, men fikk ikke gubben med på å stå i kø for å lage en bamse......Raringen.

Vi skal lage jordskjelv i helga! Det har jeg bestemt! EL nærmer seg kanskje, så det er bare å la det stå til....

God helg.

Hei gammelmamma

Jeg er ny på disse sidene, og har registrert at du er en glad og aktiv dame. Jeg er rett og slett nysgjerrig på deg, hvor gammel er du, har du slitt lenge, og har du flere barn? Dessuten vil jeg gratulere deg så hjertlig med bestått test, og ønske deg maaaasssse lykke til videre med spiren.

Jeg er 42 år og hadde en SA for 10 dager siden. Har aldri tidligere vært gravid, og har ikke brukt preventasjon på 18 år.

GOd tur til køben :-)

Annonse

Hei Elina64..

hvem jeg er ?? ja,si d du.. hehe! en halvgal kjerring fra Nord som kom rekende på ei fjøl og havna i Askim..

jeg blir 38 år i juni,gift siden -98,fikk en jente i -99 som kom på første forsøk,har prøvd i 2 år med neste og d var jammen ikke lett,nei. hadde en SA i aug i fjor,men ga meg ikke. var til innv.UL mens gubben leverte sædprøve på Riksen,hvor alt var iorden med begge.. startet på akupunktur i mars og nå er jeg altså blitt gravid. trodde aldri at d skulle skje men nå er d et faktum,selv om d ikke har gått opp for meg enda..

testet 3 ganger før jeg turde slippe jubelen løs,men mye kan jo skje enda..

siden jeg jobber kun nattevakter så er jeg vel xtra utsatt..

vet ikke om du har vært til noe utredning,men jeg anbefaler deg d..

LYKKE TIL::

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...