Gå til innhold

Besvimte nesten jeg....


minni`79 og gogutten

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat vært i byen og der stod jeg i laaaang minibankkø. *plutselig ble jeg så kvalm og svimmel. Utrolig ekkelt!!! Tl slutt måtte jeg bare sette meg ned for ikke å gå i bakken... En mann måtte kjøre meg hjem..

 

Uff blir litt redd. Håper det ikke er noe farlig. Men hadde kanskje fått i meg for lite drikke. Hadde diare i dag tidlig og det hjelper jo heller ikke på...

 

Noen som har opplevd noe av det samme eller som har noen betryggende ord???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vært borti svimmelhet ja. Har det stadig vekk om jeg reiser meg fort opp eller noe sånn...

Så tror det er normalt å være svimmel... Kanskje du burde snakke med lege. Skummelt om du plutselig går i bakken også da....uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har opplevd det samme to ganger den siste uka, er veldi ekkelt.. skjer når jeg står lenge i ro, som man gjør i kø..

Legen min virka ikke så bekymret for det da jeg prøvde å ta det opp på 1kontroll som jeg var på igår, bare sa at det var vanlig å være svimmel de første mnd.

Så da er det vel sikkert ikke så farlig, bare du setter deg ned når du kjenner du blir veldi svimme, så du ikke detter.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd det to ganger. Den ene gangen var på t-banen da vi stod tett i tett og det var veldig dårlig luft. Trodde at det var det som var grunnen, men andre gangen jeg opplevde det stod vi ute i frisk luft og pratet med noen venner. Blir svimmel og kvalm og se bare "flekker". Sett deg ned å få noe å drikke så blir det bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten av svangerskapet blir en lett svimmel pga plutselig fall av blodtrykk. Dette er helt normalt, men kan være ganske slitsomt. Gode råd er å unngå trange steder med dårlig luft, ikke reise seg for raskt, og sørge for å spise/drikke jevnt. Ha alltid ei flaske vann tilgjengelig i veska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svarene kjære dere... Liksom godt å høre at andre har opplevd det samme. Jeg er mye bedre nå etter jeg har fått slappet av litt, men jeg har vært veldig kvalm fram til nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk blodtrykket ditt og eventuelt jerninnhold. Jeg har lavt av begge deler og har av legen fått beskjed om å spise jerntabletter (du bør konsultere med lege før du tar det!). Det er ikke noe farlig å være svimmel, man må bare ta det til etterretning - ikke reise seg/sette seg fort etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...