Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 23 og samoer 28 of vi prøver på vår første:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heihei!

Gruer meg alltid for å si alderen min, frykter diskusjoner, men men, sier det likevel. Jeg blir 18 i år, mannen blir 24 og vi begynner nå straks på 5pp.

Skrevet

Jeg er 21, mannen er 37.

Prøver på den første :)

(1pp)

Skrevet

21, typen er 33.. Hadde SA i februar, men prøver igjen(og igjen og igjen)

Lykke til alle sammen<3

Skrevet

Jeg har nettopp fylt 29, mannen min er 30. Vi prøver på nr 1.

Skrevet

er 25 en liten stund til, og vi ønsker oss nr 1...

Skrevet

Jeg er 25, samboer er 27 og vi prøver på nr 1...

Skrevet

Hallo! Er 30 år, samboer snart 36. Har ein gut på 1 1/2 straks!

Skrevet

Jeg er 29, 30 i desember... ingen barn da :-( VIL HA NÅ!!!! Er gift med en herlig mann og har en nydelig katt. Bor i Bergen nå, men har bodd 7 år i england, og kommer fra ålesund.

Skrevet

Jeg er 24år,samborene er 25 år.Vi har ingen barn..men håper at spiren sitter snart.Bor i trønderlag.

Skrevet

Hei. Jeg er 28 har en sønn som fyller 9 i september.

Skrevet

Jeg blir 31 i august, samboer(35) har en flott sønn på 9. Håper veldig på en liten spire mens jeg enda er 30! :) Er i 1 pp.

Skrevet

Hei hei:) Jeg er 26 år og mannen min er 28, vi har en sønn på 1 år.. er i min 2 pp nå.. håper på en liten bror eller søster snart:)

Skrevet

Heia...

Jeg er 27(akkurat fylt) og gubben fylte 30 i april.. Vi er vel i ca 4 pp(første som mannen virkelig er med på greia) på nr 1. Håper det sitter en liten spire snart..

Skrevet

Hei:)

Jeg er 24 blir 25 i september, og sambo ble faktisk 30 sist fredag:) Vi har en datter som ble 4 for 3 uker siden.. Håper snart at kommer en liten søster eller bror til henne:)

Skrevet

er 20 har en datter på 15 mnd.å er gift på andre året har bryllupsdag den 23.3 faktisk:o)

han er 30

Skrevet

glemte å skrive at vi har prøvd over 1 år nå:o/

Skrevet

25år, sambo 35år. han har jente på 10 fra før. vi prøve på vår 1

Skrevet

Jeg er 24 og sambo er 25. Vi har ei nydelig datter på 20 mnd, så nå er det på tide med en til! Er i 2 pp nå

Skrevet

jeg blir 20 i desember og samboeren er 26, vi har ingen barn men haper det kommer en spire snart..=)

Skrevet

Jeg er 20 og det er samboer også, vi har bod sammen i to år og prøver å få vårt første barn.

IKM for 4 dager siden, så jeg er så spent på om vi har fått det til...

Krysser nå værtfall fingrene mine jeg og tester i slutten av uka...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...