Gå til innhold

jeg trenger noen meninger ang 6 uker gammel baby og denne varmen

Anbefalte innlegg

jeg har en baby på 6 uker, og hun er alltid så innmari varm i vogna, ordentlig svett. nå på disse varme dagene er det for kaldt å la hun bare ligge i body og strømpebukse? eller kanskje uten strømpebukse, under dyna. Kan jo ikke bare la hun ligge der å svette heller. hva synes dere??

Fortsetter under...

Må du ha dyne da? På veldig varme dager legger vi bare et helseteppe eller noe inne i et dynetrekk, og det er mer enn nok.

Erlend blir veldig fort varm, og helsesøster mente det var bedre at det var litt kaldt enn at det var for varmt.

Ta på passe med klær, og bruk tepper i stedet for dyne du. Det funker fint for oss i alle fall:)

Hei. Jeg har funnet ut at det er bedre med lite klær under dyna enn å ta vekk dyna. Jenta mi på 3mnd har bare body og bukse, men bruker tynn lue. Er det for kaldt tar jeg bare babyteppe(ull) over dyna igjen. På den måten er det mye lettere å ta vogna inn og bare ta av teppe og legge dyna lett over. Slik at hun kan sove videre inne.

Svaret er altså: Jeg tror ikke det er for lite! Kjenner du at hun blir kald når du er ute er det bare å ta med et teppe du kan legge over. Jeg ville forresten tatt på henne en tynn bukse, litt løsere enn strømpebukse, så kan hun ligge uten sokker.

Annonse

Andreas 8 uker ligger i body eller shorts/kortermet. Vurderer hele tiden hva som er best. ER det veldig varmt kun helseteppe og myggnett over vogna. Han har selvfølgelig alltid lue/sommerhatt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...