Gå til innhold

Noen som kan hjelpe litt i forholdt til hvor langt jeg er på vei?


Iroim

Anbefalte innlegg

Var på UL i går, fikk se et lite nurk på 7,8 mm og et hjerte som banket. (Ikke at jeg så det, men hun som tok gu gjorde det...) Problemet er at jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei, og hun kunne ikke si sikkert. Skal tilbake på UL om 2 uker.

 

Noen som har noen anelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er nok like vanskelig for oss her, som for legen din.. :-) Men du er hvertfall passert uke 7 høres det ut som, siden de kunne se hjertet banke :-) Har du ingen beregnelser å gå etter selv? IKM for eksempel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo da, men det stemmer ikke i forhold til størrelsen på embryoet. Tenkte kanskje noen andre hadde vært på Ul jeg da, og fått oppgitt uker.

 

Bare litt tullete og stresset her, vet at det ikke er så lett å svare på for andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Var på innvendig UL igår, er 7uker på vei, de kunne se fosterannlegg(en liten sak som helst minnet meg om en fisk) den ble målt til å være 9.3 mm tror jeg, terminen min stemmer, da jeg og vet når jeg ble befruktet og det stemmer med str på embryoet. Var hos gynekolog, ikke på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket nettopp med gynekologen, og mitt embryo var målt til å være 9,3 mm langt, de sa og at det er ikke hos alle man kan se hjertet banke hos så tidlig, men at i uke 8/9 skal man kunne se det, grunnen til at ikke alle kan se det tidligere er pga hvordan embryoet ligger, lite/mye vann, og man er generelt heldig hvis man kan se hjertet i uke 5/6.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er nok i min 7 uke, men 6+ et eller annet. Så hjertet pulsere, men ny GU om 14 dager.

 

takk for svar alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...