Gå til innhold

Kan man ringe kontordamen?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nok streng. Prøvde å få ei uke fri pga kvalme og søvnproblemer i 1. trimester, men fikk det ikke. Var et sant helvete å komme seg gjennom arbeidsdagen, så følte for et lite avbrekk, men legen sa bare at svangerskap var ingen sykdom (en setning jeg forøvrig hater å høre - veldig lett å si når man ikke er kvalm og trett dag og natt uten å få sove mer enn 4-5 timer).

Takk for "medsinthet" Herkules, godt at ikke alle synes en er helt på jordet for å ønske noen dager fri til å komme seg på.

Alltid hørt at gravide har det så enkelt, men jeg kan ikke akkurat si at sykemeldingene blir slengt etter meg, og det er ikke mye hjelp å få på jobben - man forventes å løfte like mange kilo som før og at alt skal skje i samme tempo.

Det blir jo bare til at man biter tennene sammen og står på det en kan for å rekke det, for så å ligge på sofaen og prøve å sove etterpå, men kroppen er likevel så "stresset" at man bare blir liggende og gjespe, mens hjernen spinner, - null energi.

Ser dette ble et skikkelig syte innlegg, men gleder meg fælt til barnet kommer og denne vanskelige tiden er over (klar over at mange utfordringer kommer med barnet også altså, er ikke helt naiv :).

• 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...