Gå til innhold

Spotter, men TR kommer ikke. Svar Pliiis.

Anbefalte innlegg

Jeg hadde IKM i på torsdag denne uken. På tirsdag kom en bittliten blødning bare på papiret, og siden har det kommet litt brunt. Truseinnlegg har holdt i massevis.

Idag virker det som det forsvinner, men det er fortsatt mye murringer i magen. Skal teste i morgen tidlig (best med morgenurin ikke sant?), men jeg er så usikker på om dette er bra eller dårlig....

Noen som har opplevd det samme?

Fortsetter under...

Jeg spotta før mensen kom...tok nesten et helt døgn...men i ditt tilfelle høres det helt merkelig ut! Kan jo hende det var en litt spesiell mens du fikk denne mnd! Eller så kan det være du er gravid, at du hadde ikm tidligere enn antatt og at dette var en festeblødning, selv om det er få som får dette. Noen har jo også en form for mensen selv om de er gravide, dette kan også ha skjedd deg. Etter ikm spiller det ingen rolle når du tar testen (men mest sikkert å ta den på morra'n). Det er før ikm man bør ta den med morgenurin. Håper det sitter en spire for deg, du får holde oss oppdatert ;o)

Opplever akkurat det samme som deg...Merkelige greier... Hadde sa for 6 uker siden og håpet at det var mensen som kom, men det var det jo ikke.... Når jeg var gravid i april var det på akkurat samme måten. Har aldri pleid å spotte før, men kan jo hende sykus forandrer seg etter en graviditet selv om det endte med sa.

Du får holde oss oppdatert... Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...