MrsNina Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 noen som har noen rå smarte tips til hva som kan være lurt å gjøre før visning? Har ryddet godt unna med alt rotet vårt, og må vel til å skrubbe alt fra gulv til tak....men, er det noe spesielt folk ser på når de er på visning? Noe som teller speiselt positivt? Har aldri solgt leilighet før, bare kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darth Vader Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Ha lysene på uansett hvor lyst det er ute - det gir koseligere belysning inne. Avskrudde lys gjør at det ser litt gråere og kjedeligere ut. Ellers vet jeg ikke mere enn det du allerede gjør - rydde og vaske. Lykke til med salget og visninga :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
alvis Skrevet 9. juni 2006 #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Ta vekk fotografier eller annet veldig personlige ting. Prøv å ikke ha masse små pynte ting overalt og legg frem fine hånkler på badet:) Vet ikke om det hjelper men det var de rådene vi fikk. Lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomsedeisi Skrevet 9. juni 2006 #4 Del Skrevet 9. juni 2006 Ha en blomster bukett på stue bordet eller kjøkken bordet, tenn noen levende lys å ha på koselige plasser. Gjerne på soverom eller bad, tenn i ovnen dersom du har det (selv om det er sommer ute). Kjøp noen puter/duker i spreke fargen å pynt opp sofa og event. seng. Vel det var det jeg kom på i farten, men har lest at slike små finesser kan gi ganske mange tusen ekstra. Det som også er viktig er å tenke på hven som skal kjøpe leiligheten, er det en leilighet egnet for enslige (uten barn) eller er det en familie leilighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 10. juni 2006 Tusen takk for tips Dette er en leilighet for enslige, bare ett soverom, derfor vi flytter! Men, det er et kjempestort soverom da..... Megleren sa at det var 9 intresenter på listen hans nå før visningen (visning på mandag), det må da vel være bra? Håper det kommer mange på visning!! Da tror jeg at lillegutt og meg skal gå en lang tur, så forsyrrer vi ikke kjøperne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsNina Skrevet 10. juni 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 10. juni 2006 Dere kan jo forresten få se da... http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=7726107&sid=8asrXdTEm739269&pos=1&tot=1 Har ryddet MASSE ting og tang unna før bildene ble tatt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
beri Skrevet 10. juni 2006 #7 Del Skrevet 10. juni 2006 så jo veldig fint ut da...eneste tipset må være blomster...det er alltid bra å ha til pynt når man skal ha visning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå