Gå til innhold

Så ikke hjerteslag på ultralyd idag....


b.alias

Anbefalte innlegg

Er idag 5+4 på vei...legen så ikke hjerteslag på ultralyd idag. Er det noen andre som har opplevd det samme, og når eventuelt kan må helt sikkert se hjerteslag...

Legen sa det var litt tidlig...men jeg føler hun bare sa det for å roe meg ned. Har hatt MA og EXU tidligere, så jeg nå super nervøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Av alt jeg har hørt både fra leger og andre her inne BIM så er det veldig tidlig å høre hjertelyd i uke 6! Tror ikke du har noen som helst grunn til bekymring. Hjertet til knøttet begynner ikke å slå før uke 6, og det er ikke så lett å høre det så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har lest tidligere så skal ikke hjertet begynne å slå før uke 6, så jeg tror ikke det bare var noe hun sa... Det er iallefall det jeg har trøstet meg med når jeg mistet den lille spiren min. Den hadde ikke vokst siden den var 6uker, så jeg trøster meg med at hjertet aldri begynnte å slå. Jeg fant ut at det hadde gått galt når jeg var nesten 11uker...

 

Men jeg tror ikke det er noen grunn til bekymring:-) Ønsker deg lykke til videre, og kos deg med svangerskapet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp litt av og ikke tenkt for mye på det, selv om det er vanskelig. :-) Jeg var på UL både i uke 5 og 6, der du er nå, og de kunne heller ikke se noenting. De kunne bare se antydning til graviditet siste gangen. Men alt så flott utenfor, og jeg skal tilbake i neste uke. Legen sa at det kunne passe fint med egenberegnet uke. Altså hvor langt jeg trodde jeg var selv. De utelukket XU, for alt så fint ut utenfor. Legen roet meg med at alt så ut til å gå som det skulle, og så skulle jeg glede meg til uke 8, altså neste uke når jeg kommer for da kunne vi se mye mer. De hadde nok sagt det til deg om det var noe fare på gang :-) De tok HCG av meg, og den var kjempefin. ! Prøv tenk positivt, så går det nok bra. Skal du tilbake snart da?

 

Lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Nei, jeg tror heller ikke du trenger å bekymre deg. 5 + 4 er for tidlig til å se herte.

Jeg ble jo operert for exu 15 mai, var da på UL 14 mai, før jeg ble lagt inn, og da så de ikke hjertet. Og en uke senere 20 mai, da jeg fikk vite at jeg var gravid inni livmor også, og da, den 20 så vi hjertet.

Så jeg tror heller ikke det bare var noe hun sa...:)

Bare prøv å slapp av...gå ut i sola....nyt at sommeren er i anmars...:)

 

 

Er 10 + 4 i dag, og alt er supert med min lille spire..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal tilbake neste fredag...må vente en hel uke..

HCG var stigende og så veldig bra ut sa de. 9000 for3 dager siden.

 

Så da er det vel bare å vente da.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja ja...så får vi bare vente da jenter, og kose oss i det fine sommer været. God helg til dere alle:-))

 

Takk for oppmuntring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...