Gå til innhold

Kvalm i uke 9


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig vært lite kvalm så langt, det har kommet i korte byger - gått fort over. Men i går kveld ble jeg liggende og være kvalm - og er fortsatt kvalm i dag.

 

Det er jo blitt mye varmere også; kombinasjonen kvalme og varme gjør ikke at mat frister så mye ...

 

Mannen min er bortreist hele helga - og jeg kan jo ikke foreslå jentekveld med vin - som jeg ellers hadde gjort. Vi har ikke fortalt det til noen enda, bortsett fra ett par leger ;) I tillegg er jeg ikke så klar for sosiale aktiviteter når jeg blir så varm og kvalm.

 

Litt sytete innlegg - beklager :) :) Er jo egentlig glad for uggenfølelsen, skal jo være bra. Men varmen kunne holdt seg mer moderat for oss som bor i varme og tette bystrøk.

 

Burde ikke kvalmen satt inn litt før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skrev akkurat inn om at jeg syns jeg ble kvalm for tidlig.. uke 6..

Men at du ikke har vært kvalm før nå er ingenting å tenke på.

Du må nok finne deg en skygge, og spise is hele helgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte ikke med kvlame før nå, og jeg er på vei inn i uke 8. Er 6+5 nå. så det er sikkert helt normalt. Noe som har hjulpet meg masse, er å drikke en kopp drikkebuljong innimellom. Det tar kvlamen min bort en liten stund. :-)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er nå 11 uker på vei, har vært kvalm de 8 siste ukene, et godt råd til dæi som har det varmt og føler dæi uggen, en kopp te med fersk ingeførrot og tørre kjeks bruker å hjelpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...