Anonym bruker Skrevet 9. juni 2006 #1 Skrevet 9. juni 2006 Jeg har egentlig vært lite kvalm så langt, det har kommet i korte byger - gått fort over. Men i går kveld ble jeg liggende og være kvalm - og er fortsatt kvalm i dag. Det er jo blitt mye varmere også; kombinasjonen kvalme og varme gjør ikke at mat frister så mye ... Mannen min er bortreist hele helga - og jeg kan jo ikke foreslå jentekveld med vin - som jeg ellers hadde gjort. Vi har ikke fortalt det til noen enda, bortsett fra ett par leger I tillegg er jeg ikke så klar for sosiale aktiviteter når jeg blir så varm og kvalm. Litt sytete innlegg - beklager :) Er jo egentlig glad for uggenfølelsen, skal jo være bra. Men varmen kunne holdt seg mer moderat for oss som bor i varme og tette bystrøk. Burde ikke kvalmen satt inn litt før?
Lenose Skrevet 9. juni 2006 #2 Skrevet 9. juni 2006 Jeg skrev akkurat inn om at jeg syns jeg ble kvalm for tidlig.. uke 6.. Men at du ikke har vært kvalm før nå er ingenting å tenke på. Du må nok finne deg en skygge, og spise is hele helgen:)
Gjest Skrevet 9. juni 2006 #3 Skrevet 9. juni 2006 Jeg begynte ikke med kvlame før nå, og jeg er på vei inn i uke 8. Er 6+5 nå. så det er sikkert helt normalt. Noe som har hjulpet meg masse, er å drikke en kopp drikkebuljong innimellom. Det tar kvlamen min bort en liten stund. :-) Lykke til
Tantemia Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Hei, jeg er nå 11 uker på vei, har vært kvalm de 8 siste ukene, et godt råd til dæi som har det varmt og føler dæi uggen, en kopp te med fersk ingeførrot og tørre kjeks bruker å hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå