Gå til innhold

April: da har vi vært i bhg å tittet litt.

Anbefalte innlegg

Vi fikk brev om mandagen om att vi hadde fått plass i barnehage. Jeg ble litt glad sammtidig som jeg blir litt nervøs av å gi i fra meg henne til fremmede.

Men i dag har vi vært nede å hilst på de før vi takket ja til plassen.

Jeg ble rolig med en gang jeg kom inn der, de tok oss vell i mot og Siri forsvant med en gang sammen med de andre barna. Så ikke mer til henne før vi skull ehjem igjen. Så da fant jeg ut att hun passet veldig godt der.

Men nervene kommer sikkrt tilbake hvor nermere den store dagen kommer. Hun begynner der 14 august og kommer til å gå 4 dager i uken av 6-8 timer om dagen.

Fortsetter under...

så morro at hun slo seg til ro der=)

jeg gruer meg også kjempemasse til han skal begynne i bhg,kommer sikkert til å begynne å gråte første gang jeg går derifra.

Kjempelurt å dra å se før dere begynner der og evt.før dere takker ja,så fikk du jo se hvordan hun reagerte.

Vi var også en tur i bhg.så vi fikk plass i,simen ble helt i ekstase,sprang av sted og ville ikke dra når vi skulle det hihi=)

Barnehagebestyren der sa,at det var værst for oss foreldre å forlate barna,enn for barna å forlate oss,for de hadde så mye annet de var opptatt med og i det hele tatt,men allikavel hvor mye de sier at han har det bra osv. så kommer jeg til å være nervøs for å "gi han bort" og hvertfall til folk jeg ikke kjenner...men,det går seg til for dem,og sikkert for oss,er jo ikke bare barna som har tilvenningsuke,hehe,vi må jo også venne oss til at de er borte =)

Lykke til med barnehagen hvertfall=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...