Gå til innhold

Har dere mye igjen å kjøpe til babyen?

Anbefalte innlegg

Vi begynner å komme litt i orden nå. Til tirsdag skal vi hente vogn og seng som vi har bestilt i Sverige (begge Brio), og da har vi så og si bare småting igjen.

Hva med dere andre? Vi begynte forholdsvis seint med anskaffelse av de ulike tingene. Er 33 uker nå, og har kjøpt alt/arvet alt utstyret de siste 3-4 ukene.

Noen som har et godt tips om hvor en får kjøpt helsetepper, baby-hånkler, kluter og morgenkåpe i god kvalitet til ok priser? Liker enkle kvalitetsprodukter.

Fortsetter under...

Har jo en sønn fra før og skal ha sønn nr to snart. Vi har det meste av utstyr og planlegger kun å kjøpe vogn og bilsete. Ellers har vi alt unntatt bleier.

Jeg kjøpte helsetepper, håndduker, gaskluter ol på babyavd på cubus. De skal brukes opp igjen snart og er nesten like fine.

Helsetepper og kluter og sånn har de billig på kid.

Har selv ikke fått surret oss til å kjøpe vogn og bilsete. Det er jo så mye velge i at jeg blir helt svimmel. Men må vel nesten få fingeren ut snart, er i uke 30 nå.

Gjest -lilly-

Sparkjøp har billige varer til god kvalitet. Helsetepper, baby-kluter og bleier (tøybleier som er gode til å bruke under hodet der de skal sove, og til å gulpe på). Jeg kjøpte en god del av slike ting til eldstemann på Sparkjøp og skal ta meg en tur der snart igjen. Dynetrekk har de også billig der ;)

Vi fikk endelig handla inn det vi trengte på onsdagen.

Da var vi en tur til sverige, og der fikk vi Brio kombi m/vendbart styre, sprinkelseng, madrass og britax baby sete for 6700 norske kroner.

Så da var jeg fornøyd.:o)

Er foresten i uke 34 nå.:o)

Annonse

Blir alenemamma og har rett og slett ikke råd til å kjøpe resten av utstyret før ca 6 uker før termin, så om jeg skulle føde før vil det bli krise...! Har til nå uansett litt klær, vogn, bærebag med dyne og pute, og helsetepper. Men trenger jo seng, kluter, flasker, stellebord, ammeBH, brystpumpe osv..

Jeg har kjøpt vaskekluter og handklær til beibissen med fine bamsemotiver på til en billig penge på Kid interiør.Der har de jo alt av sengetøy,teppe,puter og forskjellig til babyen uten at det koster flesk.Har lært fra min første at det ikke er vits i å koste for mye på den lille..

Høres kanskje dumt ut men det er liksågodt det billige som d dyre; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...