Gå til innhold

Juni: Alle maser og spør om jeg ikke er lei..burde jeg vært det da?


Nina og lille Amalie :o)

Anbefalte innlegg

begynner å bli så lei det spørsmålet altså.

"Åh stakkars nå begynner du vel å bli lei..?"

eller "gleder du deg bare til å få ungen ut og få det overstått nå?"

 

Nei for tenk-jeg er ikke lei! Jeg synes det er flott å være gravid! Er det så vanskelig å forstå? Det er jo et lite under jeg går og bærer på!

Dette er min nr 2 og mest sannsynlig siste gang jeg får kjenne den utrolige følelsen av en baby som sparker i magen min!

 

Joda- jeg er sliten, det er tungt, jeg har bekkenløsning,halsbrann og gnagsår på innsida av ribbeina men det hører jo med, hehe men det er da ikke det jeg har fokus på!!

 

Jeg er forventningsfull og spent og gleder meg til å bli kjent med den bittelille prinsessa som ligger der inne, lurer på om hun ligner på storesøstern sin..men det haster ikke! hun kommer når hun kommer uansett hvor mage dager det er igjen til termin.

 

Termin er jo en dato med 14 dager slingringsmonn i begge ender så det er bare å vente det. Akkurat 14 dager igjen til termin i dag så nå kan det jo skje når som helst-liker å kjenne at det kribler i magen når jeg tenker på akkurat det! Litt samme følelsen som på vei opp til toppenav berg og dal banen...he he he

 

Noen fler som meg?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg kjenner heller ikke noe stress med at det kan drøye en stund til.. Venter nr. 2 som deg, og kjenner i det hele tatt at denne graviditeten har vært mye mer avslappet enn forrige!

 

Har 2,5 uker igjen til termin, men satser på å nyte de siste dagene,

det blir lenge til neste gang jeg har så mye egentid vet jeg av erfaring..

 

Som deg regner jeg også med at vi ser oss fornøyde med to barn-

og at det er siste gangen jeg går gravid,

men jeg er fortsatt ung nok til å angre meg om noen år..

 

Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Ja, jeg er utrolig lei, ikke av graviditeten, men av alle spørsmålene: Oj nå ser du sliten ut, må være godt å få han ut nå? Så stor du er. Nå kommer han sikkert når som helst. Det værste er svigermor som nesten har sett meg vær dag og spør hele tiden om jeg har blitt lei nå.... eller nå.... eller i dag kanskje?

 

He he er jo vellmenene ord, og jeg har jo bare 5 dager til termin nå, men blir litt masete. Begynner å bli litt påvirket, men det kan jo godt gå to uker til...:) Jeg bare gleder meg over det gode været og alle blomstene som blomstrer og hvor nydelig det er nå. Kan jo ikke ligge på sykehuset da...hehe, Åjoda gleder meg nok til å se den lille krabaten inni der, se hvem han ligner på og hvem han er. Helt utrolig å tenke på.

 

Nå må jeg gå, skal på svangerskapsontroll og hilse på lillemann om så bare gjennom hjertelyd.

 

Ha en flott sommerdag alle sammen.

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallelujah - enig med dere!! Og så skjønner jeg ikke alle de som maser om alle mulige måter de kan fremskynde fødselen på - de har jo mange uker igjen!! La nå babyen få den tiden den trenger og er klar? Jeg har 7 dager til termin i dag og koser meg. Litt heftig nå som det er så varmt ute, men fortsatt levelig i dag. Varmere til helga... Puh! Men jeg har ikke hastverk med å få henne ut, selv om jeg har vondt i bekkenet, småkvalm og hoven. Min er også nr 2 og mitt siste svangerskap så kanskje det er derfor :-)

 

Kos dere med bollemagene :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere alle!!!Begynner å bli drittleeeeeei alles disse spm..Har termin i morgen,å har slitt meg igjennom hele sv.skapet..med oppkast de 5 første mnd.bekkenløsning,halsbrann,hodepine..osv,men nå er jeg faktisk i bedre form enn på lenge.Gleder meg til å se denn lille snart..Jobber i en matbutikk,gidder ikke å dra dit å handle,drar heller på en annen butikk..de ser meg hver dag,men maser om det samme: er du hjemme enda ja??Er vel leeeei nå??Har du lenge igjen da??Du ser litt sliten ut osv...Men,jeg vet at jeg kommer alldri til å spørre andre gravide om disse spm...!!

Ønsker alle lykke til med det som skal skje..det blir spennende!!

God Helg alle sammen:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...