Gå til innhold

Noen som venter nr 2 allerede før nr 1 er ett år?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hardt, men verd det. Min største er nå 14 mnd., og den minste 1 mnd.

Var tungt å gå og bære på den største mens jeg var høygravid, og jeg trodde aldri den andre skulle komme ut, men nå er de her begge, og det er en fryd (lite søvn, men, men....)

De to minste jentene mine er snart 5 mnd og 20 mnd, så det er 15 imellom de. Kan ikke huske svangerskapet var så veldig tungt, og jeg hadde bekkenløsning med begge, men det gikk greit. Hadde KS og reiste hjem etter en dag, og det verste da var jo at jeg ikke kunne løfte snuppa. Ventet nok ikke lenge nok med å løfte, men det har jo gått bra.

Så syns det gikk greit å gå gravid med en baby i tillegg jeg, men litt kurert må jeg jo være for dette er siste barnet mitt:-)

Snuppa på 20 mnd har akkurat begynt to dager i uka i barnehage, og det er skikkelig luksus:-) Deilig å vite at hun leker og koser seg der, og jeg kan vie hele dagen til lillesnupp. Så det har jeg savnet litt, og ha den rolige permisjonstiden jeg hadde sist, det er litt mer å henge fingrene i med to små:-)

Synes det er helt ok å være gravid selv om jeg har en liten på 9 måneder (er 6 måneder på vei..) Litt hardt å være alene til tider (pappaen jobber to uker på, to av), men det går helt greit. Var litt stress i starten, da var jeg mye alene hjemme, holdt på med hjemmeeksamen, mens jeg både var kvalm og trøtt.. Etter jeg tok ut permisjon fra studiene i februar har det for det meste bare vært kos. Men merker nå at det begynner å bli tungt, særlig opp trappene, (Bor i tredje etasje uten heis..). Litt styr med at Peter nå er blitt såpass mobil at det blir lite hvile på meg når han er våken..

Regner med det virkelig blir stress når mini kommer, men det går seg sikkert til... Gleder meg i alle fall!

Annonse

har 2 gutter og det er 11 mnd forskjell mellom dem. jeg syns ikke det var tungt eller vanskelig i det hele tatt, selv om jeg hadde bekkenløsning i de begge svangerskapene. men jeg skjønner for noen kan det også være en ren helvete.

har også noe med barna å gjøre om hvor snille og rolige de er.

så her var det topp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...