ApriIbaby Skrevet 9. juni 2006 #1 Del Skrevet 9. juni 2006 Må være kort. Vi skal til lege IGJEN. Vi har hatt en grusom natt. Den derre falske kruppen til Lille har fprværret seg masse fra i går og vi har styrt og histet og pustet i hele natt. Opptil flele ganger har vi sittet på balkongen i kjølig luft for da pusten han best. Han fikk Efedrinen vi fikk hos legen. Den hjalp litt, men han ble jo helt speede gonzales her.....Fikk ikke sove mer i natt. Gråter hoster og puster, gråter enda mer osv. Dårlig spiral altså. Jeg ringte legen for å høre om han kunne får noe annet. Da skulle vi komme ned forhan ville se han og vurdere om han skulle legges inn på sykehus. HJelp.....Nå fikk jeg nesten litt panikk her. KJryss finga - nå drar vi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tre små & mammaen Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Huff, så mye lille skulle få nå altså :-( Håper legen kan finne noe til han, eller kanskje det kan være en god ting å få han på sykehuset, for der har de jo barneleger som kan sjekke han nøyere. Ønsker dere lykke til hos legen og håper at han blir fort frisk igjen!!!!!! Mange varme klemmer og tanker fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
polarn & pyrene Skrevet 9. juni 2006 #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Ønsker dere lykke til hos legen og så håper vi han finner ut av det så dere slipper å bli innlagt på sykehus. skal krysse fingre og tær for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 9. juni 2006 #4 Del Skrevet 9. juni 2006 huff..så mye dere skal gå igjennom på kort tid alså,synesw synd i lille,og dere. Håper han blir bedre etterhvert og dere slipper sykehusinnleggelse for det er ikke morro å være på sykehuset. Foresten,når vi fikk efedrin til simen,så sa faktis legen at noen barn ble helt ville av det,og andre ble søvninge,men var sånn 50-50 hvordan de reagerte. Krysser alt jeg har for dere,og ønsker dere lykke til. Holde oss oppdatert,så fremst du kan=) Mange klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 9. juni 2006 #5 Del Skrevet 9. juni 2006 Åååååå.... Nå får jeg aldeles vondt av dere her!!! Jeg har prøvd sånn hostesaft en gang! Jeg ble også helt turbo!! Fikk hjerteklapp og aldeles urolig i hele kroppen. Skikkelig ekkelt. Måtte jo ringe til mamma å fortelle. Hun sa at unger ofte reagerte sånn på efedrin. (også jeg) Så det er helt normalt.... Men stakkar liten. Håper han blir innlagt! Er liksom tryggere når en er på sykehus. (men jeg liker sykehus veldig godt, gir meg en varm god følelse) Tenker masse på dere!! God bedring til Lille:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 9. juni 2006 #6 Del Skrevet 9. juni 2006 Huff, Aprilbaby! Her håpet vi det verste var over når Lille fikk medisin i går, og så blir han bare verre! Lykke til hos legen i dag! Vi tenker på dere! Klem fra Tarald og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 9. juni 2006 #7 Del Skrevet 9. juni 2006 Å jeg syns så synd på dere som må gjennom alt dette, men det første jeg tenket ang sykehusinnleggelse er jo at dere er i trygge hender og at de kanskje finner ut hva som er galt med han... selvom det er jo ganske dramatisk med sykehusinnleggelse og da... Men terskelen for å legge inn små barn er lavere enn for voksne også. Jeg tenker hvertfall masse på dere og ønsker masse god bedring til Lille!! Håper du oppdaterer oss, jeg vet jeg kommer til å stikke innom her for å se om du har skrevet noe... Tenker masse på dere!! Klem fra Didrik og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MammaTil NoraOgEmmaOgSander Skrevet 9. juni 2006 #8 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har tenkt masse på dere....., men vet du hva, når tror jeg bunnen er nådd, Lille MÅ bare bli bedre heretter! Tror også som andre at det er tryggest å være på sykehuset da dere har all den hjelpen dere trenger i umiddelbar nærhet... GOD BEDRING! Sender med masse klemmmmm fra Nora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 9. juni 2006 Takk for alle "bekymringsmeldinger". Fikk tårer i øynene da jeg kom hjem og leste dette, jeg. Dere er så søte atte..... Vel, som dere sikkert skjønner ble vi ikke lagt inn. Heldigvis...tror jeg....det er jo noe med tryggheten...., men det går nok bra likevel. Vil jo helst være hjemme da... Legen undersøkte Lille meget godt igjen, og stadfestet nok en gang at han har Den fjerde barensykdom. Nok en gang kom han også til samme konklusjon; lille har falsk krupp. Han hadde et tiltak til for Lille som kunne prøves for å se om natten kunne bli bedre .Det er hovedsaklig om natten at falsk krupp er plagsomt. Derfor engster jeg meg litt for hvordan natten blir nå siden Lille er dårligere i dag enn i går.... I tillegg til at han MÅTTE får Efedrinen (bye-bye nattesøvn...) så skulle han begynne med kortison. Dersom ikke det hjalp oss noe i natt skulle vi kontakte legevakta for å få en eller annen type Adrenalin behandling og da også på ny vurderes for innleggelse... Så til lekekjøkkenet som alle her og pappa'n til Lille godtok at han nå skulle få i trøstepremie......det ble ikke noe :-(((((((((. Tro det eller ei; Jeg som bor i Oslo får ikke tak i noe. Har vært i kontakt med flere Briobutikker, Toys'rus, Smart Club, Obs, Edwins..... ja det var vel alle. Ingenjhadde Fisher Price (som jeg hadde plukket ut pga mange dører - er jo det som er spennende nå). Toys'rus hadde et de produserte selv, men det var så kjedelig også hadde de et Mc Donald's kjøkken til å "lage" burgere og annen fastfood på....masse Mc Donald's logoer på det og greier....men der går grensen. Jeg kjøper IKKE Mc Donalds reklame i dyre dommer altså...Så hvis noen vet hvor man får kjøpt lekekjøkken så.....rop ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vb-76 Skrevet 9. juni 2006 #10 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg har tenkt masse på dere i dag, leste det innnlegget her tidligere i dag, men rakk ikke svare da. Regner med at det er Ullevål dere blir lagt inn på i så fall.Vi skal dit på kontroll på mandag og jeg håper ikke jeg ser deg der med Lille da, for å si det sånn. Håper dere får en grei natt og slipper å dra på legevakta. Husker ene fetteren min hadde falsk krupp når han var mindre, men husker ikke hvordan det artet seg og når han ble kvitt det... Hvor dere får tak i lekekjøkken som dere vil ha, aner jeg ikke, men ganske utrolig at det ikke finnes noe sted. Den Brio butikken på metro senter på lørenskog er ganske stor, kanskje de har noe der?? Har du ringt rundt? Hva med Babyverden på Alnabru? Skal sende over masse "bli frisk" støv til Lille herfra også håper jeg han bare blir i bedre og bedre form! Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storebror og Lillebror Skrevet 9. juni 2006 #11 Del Skrevet 9. juni 2006 Jøss og jøss for en uke dere har hatt. Har sittet å lest innleggene dine nå og jeg misunner deg ikke. Det er jammen slitsomt når de er syk over en lengre periode. Vi hadde en skikkelig hard uke i påsken (falsk krupp, hals og øre infeksjon) og hadde vi ikke vært på hytta sammen med snille besteforeldre tror jeg at jeg hadde sagt takk for meg. Det var et helvete, rett og slett! Jeg føler virkelig med deg. Herman har også den 4. barnesykdom nå, men han er bare slapp og litt sutrete. I dag har han sovet på fanget mitt i 6,5 timer på dagtid tilsammen, så han har vært veldig rolig tiltross for feber opp i 40,5. Blir jo spennende å se om all denne dagsovingen går ut over nattesøvnen, men satser på at det er den høye feberen som har gjort han utslitt og at han har trengt den søvnen. *håpe, håpe* Håper det bedrer seg for dere i natt! Skal tenke på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 9. juni 2006 #12 Del Skrevet 9. juni 2006 Huff og huff, det ble en skikkelig sykdomsperiode! God bedring til Lille! Krysser fingrene for god nattesøvn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 9. juni 2006 #13 Del Skrevet 9. juni 2006 Uff og uff. Herregud nå synes jeg virkelig synd på Lille og absolutt dere også. Dette var ikke gøy å lese. Har ikke vært inne her på et par dager, og regnet med at Lille ville være i form nå. Han må jaggu få dette kjøkkenet å leke med når han er frisk igjen *smile* Falsk krupp er ikke noe moro nei. Sønnen til bestevenninnen min har hatt det også, og det var skikkelig styr og reising på sykehus for de også. (De var så uheldige at de var på sykehuset både julaften og nyttårsaften i fjor). Det er ille når det står på, men du får trøste deg med at det er ikke noe farlig, og det er ikke noe galt. Men man får jo så vondt av barnet sitt når det har problemer med å puste osv.. Enda en stoooor klem til dere fra oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå