Gå til innhold

Kan det være sant?gravid?

Anbefalte innlegg

Nå er det lenge siden jeg har vært inne på sidene her. Det ble en naturlig pause etter lap. i april:)

I slutten av mai begynte vi på igjen med prøvingen, etter at jeg hadde fått diagnosen Endometriose (de fjernet en del av endoen når jeg var på lap). Jeg er i dag på dag 28 i syklusen, og i mårrest klarte jeg ikke å vente lengre...teste teste teste teste... You know how it goes *smiler*

Og det ble to streker... riktignok ble teststreken ganske så svak...men det har vel ingen betydning??

Vi har vært prøvere i snart tre år..så det er vanskelig å fatte at noe slikt skjer oss...jeg hadde neste gitt opp det som var av håp...

Jeg testet med graviditetstest fra babydreams.. andre som har erfaring med de? Er de pålitelige?? Jeg skal kjøpe meg en test på apoteket senere i dag, for å ta i morgen, hvis ikke TR dukker opp innen den tid.

Måtte bare dele gleden og nervøsiteten med noen:) Ønsker dere alle lykke til!!

Klem og tårer(av glede) fra meg

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5304907-kan-det-v%C3%A6re-santgravid/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, dette var kjekt å lese altså ! Gratulerer så mye, tenk hvor herlig !

Har selv blitt gravid, fant det ut for 2 dager siden. Streken var da veeldig svak, kjøpte ny test og tok samme kveld. Den var også svak, så da tok jeg en CB digital. Tror testene fra babydreams er litt mindre sensitive ..det er iallefall min erfaring.

Kjøp en digital du, det er helt herlig å lese ordet som kommer opp svart på hvitt: GRAVID... !!

Masse lykke til da !

Go-klem fra

Annonse

Hei.

Jeg kjøpte meg en cb digital test i går når jeg var på shopping. Tok den i går ettermiddag...og JA jeg er gravid!! Du har rett i det griseknoen, det er helt utrolig herlig å se gravid på displayet:) Det kom en liten tåre igjen da ja:)

Nå skal jeg ta det med ro og nyte hver en dag!!

Gratulerer så masse til deg også griseknoen, vi skal holde på våre spirer!

Klem

Åh, så kjekt altså, dette her var kjempegøy !

Jeg har nå visst om min lille spire siden tirsdag, har enda ikke landet! Driver og sier til meg selv: "ja, nå er jeg en av dem; de gravide "

Er så lykkelig at det ikke kan beskrives..

Nå må du se til å komme deg inn på 1.tri, venter på deg der inne.

Go'måren klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...