Gå til innhold

Jeg føler meg ikke gravid i det hele :(


Storebror til to :)

Anbefalte innlegg

Har tatt 3 positive tester, men likevell føler jeg meg bare ikke gravid, ikke har jeg ømme bryster, ikke kvalme, ingenting. Hadde bare litt stikninger i magen her rundt helga.

 

Andre som føler det slik. Er jo bare 4+4 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke unormalt at det tar noen uker før symptomene kommer. Ikke alle får særlig mye symptomer heller. Ei venninne av meg fikk ømme bryster, men var verken trøtt eller kvalm. Ei annen var bare trøtt, uten kvalme og ømme bryst. Selv har jeg fått både kvalme og ømme bryst, men er ikke trøtt i det hele tatt. Sånt varierer, det er veldig individuelt :) er du fremdeles usikker anbefaler jeg deg å ta en test hos legen så du er HELT sikker. Ikke vits i å gå rundt og bekymre seg unødvendig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ta en test etter jobb idag, tok en hos legen på onsdag. Så jeg trenger vell ikke tenke mer på det. Alt står nok bra til der nede får jeg håpe. SYmptomene kommer nok etter hvert.

 

Men tusen takk iallefall ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær heller glad du slipper unna kvalmen... er i uke 11 nå, trodde så smått kvalmen var sluppet taket men neeeeida jeg hang over porselenstelefonen et kvarter imorres og jeg. Heldigvis før 2-åringen min sto opp, hun blir så lei seg når mamma er syk....

 

Nei nyt tilværelsen og graviditeten mens den er "problemfri" du :) Og er det noe som helst du lurer på så kom med det - vi er stort sett snille og flinke til å gi råd og dele erfaringer her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har heller ingen symptomer, er 5+ 6 i dag og det eneste jeg kjenner er litt murringer nederst i magen av og til. Ingen kvalme, ingen ømme pupper....ingenting! Blir litt engstelig, men skal vel egentlig bare være glad til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ikke vær redd, du er nok gravid !

 

Jeg er nå gravid for 4.gang, og det har vært ulikt hvortid symptomene har dukket opp. Første gang var jeg fin helt til uke 7, da spydde jeg i 6 mnd. De andre gangene har symptomene kommet rundt uke 6-7, litt småuggen, trøtt osv.

 

Denne gangen har jeg allerede merket symptomer, og det kan godt hende at jeg kjenner litt ekstra etter dem. Er litt trøtt, har hatt småstikninger i ene siden, IKKE ømme bryster, litt småuggen, løs/hard mage om hverandre. Er i uke 4+4 idag, så jeg syns det var veldig tidlig å få såpass mange symptomer.

 

Poenget mitt er: symptomene varierer fra svangerskap til svangerskap.

 

Klem fra

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde det sånn i mitt forrige savangerskap, og husker jeg ville ta nye tester hele tiden. Men samboere beroliget meg og sa alt var bra, det hadde han rett i. Man må bare være takknemlig for å slippe å bli dårlig, men jeg var neten tre måneder før jeg slo meg til ro med at jeg var gravid og alt var bra, så jeg skjønner godt at det kan være frustrerende.

 

Men jeg er helt sikker på at du hadde merket noe om noe var galt, så ta det som et godt tegn og nyt å føle deg frisk. (Det er noe stort med å være frisk gravid, gir selvtillitt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei ;o)

Da var jeg endelig hjemme fra jobb. Mange fine svar å lese. Er så godt å ha dere her, vite at noen er i samme situasjon, eller har noen svar og råd. Ikke alltid min kjære samboer er like flink. Tror egentlig ikke det har gått opp for han helt, at han skal bli pappa.. Han klarer ikke helt forstå det med "stikkinger" i magen, eller murringer. hehe.

 

Men det kommer vell når den lille kulen på magen dukker frem ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg har det på samme måten...kjenner ingenting...er akkurat startet på uke 5...med de to jeg har fra før ble jeg kvalm med en gang.

Hver gang jeg går på do venter jeg på at jeg skal begynne å blø...klarer ikke å la være å tenke sånn...

 

Det skal bli greit å komme seg til legen får å se at det er i orden...vi krysser fingrene :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 5+2 idag og har det ganske likt som dere : )

puppene er kanskje litt større men ikke ømme.

Jeg er litt trøttere enn vanlg på kvelden.

HVis jeg kjenner skikkelig godt etter er jeg noen ganger litt uggen hehe.

Sist var det akkurat likt.Jeg har sett i dagboken som jeg skrev her inne på BIM. Jeg minnes at kvalmen kom med en gang men den kom faktisk ikke før uke 7. Vanskelig å tro at en er gravid når en ikke merker noe større til det.Men jeg har jo tatt 3 tester hjemmeog en hos legen og mensen har jeg jo ikke hatt så det er vel sant : ) TRor jeg må ta en tidlig ultralyd å se om det er liv der inne.

 

Jeg er også livredd for å se blod hver gang jeg er på do! Vi får skylde på hormonene, og at det er deres skyld at vi er så forstørra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Har det på samme måte. Er i dag 6+3

Det eneste jeg har hatt er vondt i ryggen, og om jeg tar litt hardt på brystvorten, er det ømt. I dag er jeg fokjølet og slapp,faktisk kvalm og, men det kommer vel av forkjølelsen.Forrige gang hade jeg masse mensmurring og kvalme, men det endte i MA. Blir jo nervevrak av dette. Gleda meg til uke 9 da får jeg ul.

 

Vi får håpe det går bra med os alle.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik hadde jeg det og føte meg ikke gravid. Hvor var symtomene henne.

Men gitt om eg angra da eg kom i uke 5/6. da kom alt!!!! bare vent så kommer det. 4+4 er litt for tidlig og kjenne noe!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gode og snille svar ;o)

Så glad vi alle her støtter hverandre og er i mange like situasjoner.

 

Ha en fin kveld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...