Gå til innhold

er så usikker på el.. noen som vil hjelpe?

Anbefalte innlegg

De to siste dagene har jeg hatt feber på dagen, og er usikker på on jeg kan stole på temphoppet... tror ikkje jeg hadde feber pådisse tempmålingene, men jeg kan jo ikke være sikker på at de er upåvirket... Ble mer usikker idag pga at temperaturene var så like... Jeg hadde MASSE el-slim igår, og det bør man vel ikke ha hvis el har vært? drakk masse solvipect pga hoste igår og dagen før, kan dette gjøre at jeg har fått el-slim også etter el? Hva tror dere?

http://www.fertilityfriend.com/home/d8196

Fortsetter under...

Har hørt at hvis du er syk under temping, så er ikke alltid skjema å stole på. Jeg har aldri tempet før, og heller tatt utgangspunkt i når jeg har el slim. Leste tidligere ett innlegg her hvor det var ei som hadde blitt gravid mens hun var syk pga. at hostesaften var slimløsende og gjorde at svømmerne svømte bedre. (vet ikke helt om det er noe å stole på)

Tror det er veldig varierende fra person til person. Hvis du tar el-tester burde de gi deg et klarere svar i såfall!

Lykke til og god bedring!

Jeg har dessverre ikke noen erfaring med temping, men har et annet spørsmål; Er det Solvipect (var det det den het?) hostesaft som skal hjelpe til å bli gravid? Synes jeg har lest om det en gang.

I så fall kan jo forkjølelsen din ha hjulpet deg på vei til tross for feberen! :) lykke til!

ja det er solvipect eller annen slimløsende hostesaft som skal være bra for el-slimet og dermed fruktbarheten. Leste på snartGravid om en teori om at det er lettere å bli gravid uansett dersom man er syk fordi kroppen er opptatt med å bekjempe sykdommen, og dermed ikke angriper sædcellene! (kroppen angriper sædcellene fordi de er fremmed dna!!)

Det kjennes ut som jeg er ferdig med el, og har hatt den følelsen siden onsdag morgen, men jeg har jo fremdeles el-slim, så jeg skjønner ingenting! Babybace spodde meg igår og mete el var utsatt til tirsdag/onsdag, men det kan jeg vel ikke stole på! hehe

Hei lille lulle.

Jeg så på temp skjemaet ditt nettopp.

Uansett så vil fertilityfriend ha 3 høye tempstigninger etter hverandre for å bekrefte el.Det at du har feber gjør jo målingen usikker,men uansett så er det jo kun en ting som kan sikre suksess på veien til kul på magen...og det er sengekos..!Som om du er i form til det,fortsett og kos dere,og uansett så vil videre temping kunne fortelle deg mere...Lykke til!

Annonse

tja.. si det... kommer jo ann få om jeg skal stole på tempmålinene.. hvis det, så har jeg lutelafase på 11-12 dager, så ikm vil være man 19-tirs 20. gleder meg litt til å se tempen imorgen :) vil stole på den ettersom jeg ikke har feber idag.. har derimot "etter el-temperatur" nå :) Har så stort temphopp fra før til etter el at jeg ser det på dagen også! håper det ikke bare er rester av febern... :(

Annonse

Ventingen er pyton C";)

Kanskje din kjære kan overasske deg med noe koselig i hælga?

Det er lov å håpe...!Min jobber bare overtid for tiden så jeg tror jeg skal reise bort i helga...Ikke vits i å sitte hjemme å glo!!Venter el på mandag,så søndag må jeg nok komme hjem...Om ikke el testen plutselig sender meg hjem før da...hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...