Gå til innhold

Hei, er det flere som ikke får sove her?

Anbefalte innlegg

Her sitter jeg, "lys" våken. Fikk ikke sove før kl 01 i natt og allikevel våknet jeg før kl 06. Og når jeg først har våknet må jeg tisse, og så må jeg ha mat og så kan jeg bare glemme å få sove igjen... Er heldigvis sykmeldt slik at jeg kan sove på dagen etter å ha kjørt 3-åringen i barnehagen (men får som regel ikke til å sove så enge da heller)! Er det flere enn meg? Har 37 dager igjen til termin. Kan ikke huske at det var sånn sist, var oppe og tisset om natten, men fikk sove igjen. Slitsomt å begynne "nattevåk" allerede nå...

Fortsetter under...

Ja, etter at junior på 10 mnd våknet kl 5.30 i dag tidlig har det ikke blitt noe mer søvn... Jeg er kun 9 +1, men merker at det er tyngre å gå gravid og skulle passe på en liten en også. Pappa'en er bortreist frem til søndag kveld, så jeg skal prøve å få lurt inn en liten blund når junior sover senere...

Usj, jeg kjemper meg i drømmeland på kvelden -Sur i halsen, sliten i magen, masse rare og slitne tanker.. Så våkner junior på 3 nesten hver natt, drømmer... Og, jeg blir irritert for jeg vet at det er trøblete å få sove igjen.

Er i uke 34 snart... synes det er lenge igjen når formen er som den er allerede nå.... Sliten i magen, ribbena, formen svinger selvom den er ok også.

Jaja.. Etter det forrige svangerskapet var liksom allting "glemt" og denne ventetiden ble jo peanuts ifht mammalykken. Håper det blir slik denne gangen også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...