Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hallo! Jeg er her. Har kun tilgang på nettet tre ganger i uka..., men sjekker og leser og finner ut at det er mye jeg ikke vet. Har tenkt på at jeg nok er en enkel sjel og prøver og prøver, men har startet kampanje med en masse motargument mot meg selv på det å bli gravid. Hvorfor vil jeg nå dette da egentleg? Dette spørsmålet har ikke dukket opp før.

Jeg fikk jo beskjed om at jeg ikke kunne få barn sist på åtti-tallet (-89), så var vi styggheldig i -99 og under over alle under skjedde i 2001 - og nå går jeg altså rundt og er "grådig" (sitat gu) og ønsker nr 3. Jeg sitter på arbeid og ser hvor mange som mangler fosterfamiler, beredskap ved kriser etc og jeg spør meg selv hva er det jeg holder på med.

Huff- er litt naken og sårbar for tiden. Den forbanna sommeren kommer nå heller ikke - reg,regn og atter regn

Rekker opp hånda, jeg og :-)

Enig i at det ble litt stille her etter GAMMELMAMMA...men det hindrer vel ikke oss andre å kjøre på :-)

Humoren som er her er ubetalelig i all ventingen !!!

Tror kanskje jeg har hatt EL i går - tempen steg fra 36,47 til 36,72 i dag.... Kan jeg håpe ??? er så kjedelig å telle dager mot samme målet over så lang tid...nå har jeg lyst å telle ned til IKM !!!!

Kjenner igjen følelsen av å være sårbar og ikke helt bestemt på hva man vil...men prøver å ikke kjenne etter for mye - Jeg har lyst på nr 3 og gir meg ikke med det første !!!!

Klem til alle dere flotte damer .-)

Annonse

Hei på dere alle:)

Jeg tror humoren,varmen og omtanken her inne er akkurat det som må til jeg,for at vi skal komme oss igjennom hverdagen...C";)Hadde det ikke vært for all info,håp og støtte jeg kan ta med meg gratis herifra,så tror jeg sannelig jeg ville vært innlagt jeg...C";)Så alle flotte damer,gammelmamma lokker med mye flott på gravidsidene,og det er plass til oss alle..Vi får se opp og frem!Vi kommer etter plutselig!!

Men fortell meg jenter,hvordan får jeg fortalt mannen som for tiden er mere på jobb enn hjemme,at det nærmer seg el?Skal jeg ringe sjefen å si "gi mannen fri jeg har eggløsning?"Han skjønner tydligvis ikke sjøl at det må to til for å lage barn...hrmf..

Nok frustrasjon spredd utover dere,jeg får ta fredagsvasken og se om jeg blir i bedre humør etterpå!!Klem til dere alleC";).

Jeg er her, jeg er her!

Prøvde å svare deg i morges også, men hver gang jeg skrev i det vide og brede om jordskjelvfare i Tromsø og alle våre planer om baby-produksjon fikk jeg ikke lagret det!

Jeg skal sende ut et 7-dagersvarsel om rystelser i Tomsø og omegn, og be folk om å være innendørs mens det står på.

I Nordlys idag stod det at det hadde vært et mulig meteoritt-nedslag i nord-Troms, men jeg tror mer på uvanlig mange i takt i en helt annen aktivitet. Håper det iallefall.

Nå skal jeg lade opp til litt juba juba med avisen og en kaffekopp. Eldstemann kom nettopp hjem fra skolen med lekse å være ekstra snill med mamma og pappa i helga! Bra lekse.

God helg!

Jeg er også her!!!!

Teller dager til jeg kan teste,litt mere spennende uten å ha tatt EL test +mere sex enn vanlig + Pergo på begge:))

Jeg vet vi går spennende tider i møte uansett,blir jeg ikke gravid på naturlig måte,så drar vi til Danmark og prøver ISCI der i august:)

Jeg gjør ALT for å oppleve å bli mor:))

Klem fra

!!!!!!! jeg er jo her..., men prøver å ikke være inne for mye da, for blir så overfokusert...(men, innrømmer at jeg er ofte inne og bare leser om det er noe nytt med dere damer da, er så nyskjerring og spent på deres vegne jeg :-)

Var hos gyn i dag, og alt er bare bra. Hurra! Men, hun sa at noen ganger er den beste prevansjon å inderlig ønske seg barn, det blir for mye fokus og stress rundt det. :-( Føler ikke at jeg stresser, men det blir jo en del fokus på det, og oppturer og nedturer da. Det så ikke ut som jeg hadde hatt el denne måneden, så da er vel den spenningen borte for min sin del. Og så jeg som innimellom helgevaktene mine dro etter mannen som var på tur, bare for å få "lagebabysex" ;o) Ja, ja. Det kommer nye pp'er. Har bestemt meg for å ta det hele mer med ro, og fokusere mer på andre ting. Det betyr at jeg må prøve å være litt mindre her inne, ellers blir det like mye fokus.

I helgen drar vi på tur hele gjengen, så dere få ha en riktig god helg alle samme!!

Stor klem fra meg

Hei Horatio!!

Jeg er også her, men det er så sjelden jeg har anledning akkurat nå. Jeg er jo litt på tuppa da vet du, når det går så lang tid mellom hver gang. Har vært litt lite på jobb alene i det siste, så da får jeg ikke smuglest i fred her inne.

Her hjemme er det så forbanna tregt alt da vi ikke får tilgang på bredband til datan. Det tar ca ett minutt bare å få åpnet en tråd her inne. Jeg blir så irritert på telenor altså.

Hei alle sammen, rekker opp hånda, eg har vært sjekket or lest en del på denne fronten, siden eg e model-69 og sliter fortsatt for å bli gravid etter eg har mistet 2 ganger. Eg har merket at det har begyn. å bli stille her. Eg håper at folk får lysten til å skrive/delta mer igjen.

Annonse

Hei,

Jeg er her, men har vært på reise siden onsdag forrige uke og har nesten fått abstinenser når jeg ikke har vært inne daglig og lest. Jeg er ikke like aktiv med å skrive innlegg, men leser her inne hver dag. Tror jeg er midt i El nå i disse dager så blir veldig spennende å se rundt den 25 når jeg venter ikm.....

Det var jo ganske mange hendet i været ser jeg, de fleste gjengangere! Er bare litt nyskjerrig på hvor mange som er her, men bare leser og ikke deltar aktivt! Det er lov det altså, men det er jo mye hyggeligere at flere er aktive. Innbiller meg liksom at jo flere vi er som vil, jo bedre.....

Muligens bare en illusjon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...