annri 71 Mamma til 3. Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Her kommer en liten oppdatering fra meg. Det dryger med pc´n, nå hadde de plutselig ikke noe leveringstid på den nå. Så de kunne ikke si når vi får den igjen. Nå er den snart vært til reperasjon 1 mnd. Det er ikke muulig..... Kjenner jeg blir harm når jeg tenker på det. Uansett.... A skal på 3.møte på mandag som kommer, så får vi se hva som skjer. Der har de like mye å gjøre som før, de rekker ikke å ta nødvendige telefoner engang for å avtale videre med jobbsøkere. Hofff!! Men alt i alt så lyder det positivt. Må ikke glemme det. Jeg fikk en tlf fra Aetat i dag som lurte på om jeg ville komme på et intervju i morgen. Fortalte at jeg var gravid, og de responderte med at det var vel ikke noe problem. "Da kan du jo bare jobbe til permisjonen så sant du er i form til det, da". Ble litt satt ut og positivt overrasket. Kjeder med fælt hjemme og blir bare latere og latere for hver dag. Hadde A og jeg fått oss jobb nå, hadde det løst så utrolig mange knuter.... Håper det går bra med deg... :-) Er i gang med smykkene dine... :-) Ha en fin fin dag... Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5303513-hei-trollemor/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor med hybelboer Skrevet 9. juni 2006 #2 Del Skrevet 9. juni 2006 Hei Anne.. Så kjekt og spennende da, med 3 gangs intervju på A, og et på deg, det høres ut som det kan bli en annen hverdag på dere fremover da ja... krysser fingrene for dere begge.... Joda her går det sin dagligdagse tralt... Bølla i barnehagen og vi to på jobb.... Eller hun går ikke i barnehagen sier hun, hun går på jobb hun også. Vi ser frem til sommerferien nå... Skal ha fri de to siste ukene i juli og de to første i august. Så det er gulroten der fremme for å komme seg igjenom de siste 5 ukene nå. Vi skal reise til østlandet først, mine forledre bor i røyken komune... hvis du er litt lokalkjent... så skal vi en tur til min bror og hans kone, vi skal også sette igjen bølla hos mine foreldre og reise 3-4 dager til sverige...En kamerat av mannen min gifter seg med en svensk jente i slutten av juli, så da er vi invitert på bryllup ombord på en stor seilbåt, vi gleder oss veldig, vi skal mønstre på på morningen, seile en tur, bade, sole oss og koseoss, så skal vi på ettermiddagen skifte om til vielse og middag på dekk... kan bli en utrolig flott opplevelse.... Så ska vi vel avslutte ferien med en tur til min manns familie i bergen... Skal dere noe på farten i sommer da? får dere jobber så skal dere kansje jobbe mye av sommeren... Hadde jo vært perfekt om du rakk å jobbe deg opp permisjonspenger da... Var inne på din baby på spå sidene i går... Håper hun har rett, fikk opp graviditet på meg, veldig sterkt sa hun, i løpet av sommeren og det ble en lillebror sa hun, følte meg nesten gravid med en gang jeg.. så nå er det bare å gjøre en skikkelig innsats og håpe spiren sitter nå i juni eller i juli... :-) Skal ha besøk av et venne parr fra haugesund i helgen, gleder oss veldig til det, og med det flotte været som er meldt så kan det bli en flott helg... Da må du kose deg med junior, med A og magen i helgen, så tastes vi til uken igjen... klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5303513-hei-trollemor/#findComment-5304435 Del på andre sider Flere delingsvalg…
annri 71 Mamma til 3. Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 9. juni 2006 Den bryllupsturen til Sverige hørtes utrolig flott ut, får håpe dere får fint vær. Vi har foreløbig ingen planer til sommeren....er vi fortsatt uten jobb, blir det vel noen småturer hit og dit. J skal ha ferie i juli og da tror jeg det er planer om en tur til Trysil for å besøke typen til "bestemor" som bor på gård med traktor og det hele. Kjenner jeg blir litt nervøs når de snakker om traktor, men det går nok bra. Hvis vi begge får jobb, blir det nok jobbing og atter jobbing...og det blir det penger ut av :-) Har lyst til å ta med familien en tur til Trondheim for å besøke noen jeg kjenner der, men det spørs. Har ikke sett de på 3 år og det ble så liten tid den gang. Jeg ble også spådd på dib sidene før i våres. Tre ganger. De så graviditet alle sammen. cec26 eller Kimby sa august og jente, mens Elastica så jeg var det mens hun spådde med med pendelen sin (samme dag som jeg testet positivt), og hun så også jente. Har en nabo som driver med healing, og hun også hadde en veldig sterk følelse da vi sto og pratet ute på tunet tidligere i vinter at jeg ville bli gravid igjen i løpet av 6 mnd tid. Med en meget sterk jente. Jeg trengte ikke fortelle henne at jeg var gravid igjen da jeg var det...hun så det med en gang. Sprøtt og spennende..... Derfor er jeg så sikker på at det blir jente denne gangen.....men, om det kommer en gutt er det like supert. Så du skal nok se at det blir en spire på deg i løpet av sommeren :-) Du må holde meg oppdatert, da :-) Ha en super helg og kos deg masse i solen. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5303513-hei-trollemor/#findComment-5305483 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå