Gå til innhold

Hvor mye hår har barna deres ved ca ett års alder

Anbefalte innlegg

Så her om dagen en jente på ca ett år, kanskje mer, som hadde masse rødt hår. Det var kortklippet og tykt. Det fikk meg til å tenke på at det er ikke ofte at så små har så masse hår. Har jo en sjelden gang også sett babyer med mye hår, dette synes jeg ser litt rart ut, de skal jo liksom være skallede(he he). Hvor mye hår har deres barn ved alder fra ett til to og hvilken farge har håret og har det endret farge fra starten. Var ikke noe hår her, men det blonde (heldigvis ikke rødt, beklager om jeg sårer noen nå) som kom har holdt seg slik.

Fortsetter under...

Mi jente hadde svart hår. Viss det kan kalles hår det lille som var på hodet da hun ble født. Nå er det nok mørke blondt. Ikke så masse hår enda og hun er 13 mnd. Det har hun etter foreldrene som ikke hadde masse hår heller. Ene tante ongen min hadde nesten ikke hår før hun var 4 år.

Masse svart/mørkebrunt krøllete hår! Det var stritt og ikke så mye frem til jul (da var hun ca 8 mnd) men etterhvert har det vokst masse og krøllet seg skikkelig. Visste at hun kom til å få mørke krøller da, pappan er fra Uganda i Afrika. Jeg har forresten rødt/rølig hår og er kjempeformærma!!!! hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...