Fisemusas-musefis... Skrevet 8. juni 2006 #1 Skrevet 8. juni 2006 Bare lurer litt, for det har lillegutten min... Så lurer jeg på litt, og lurte da på om noen hadde litt lenger erfaring med dette enn meg...Som kan svare litt kanskje....?
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2006 #2 Skrevet 8. juni 2006 Jeg hadde det da jeg var liten Har ikke hatt problemer siden.
Fisemusas-musefis... Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2006 Jeg har ei venninne som hadde det når hu var liten også, og hun har heller ikke hatt noen problemer med det etterpå. Men jeg lurer bl.a. på om hvor lenge dere hadde det på beibisen... (i ditt tilfelle, hvor lenge du hadde det)
tasah Skrevet 9. juni 2006 #4 Skrevet 9. juni 2006 Heisann Vår jente hadde Frejkaspute i 4 måneder, fikk den på da hun var 1 uke gammel. På kontroll etter 4 måneder var hun helt fin igjen. Hun lå i seteleie og hadde en hoft som var grunn pga det. Bare spør hvis du lurer på noe, et annet tips er å gå inn på funksjonshemmet/kronisk sykt barn-debatten, der har jeg (tidl. mammaen_til_aurora_sofi), willemo og blå&rosa hatt mange innlegg om dette.
Fisemusas-musefis... Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #5 Skrevet 9. juni 2006 Takk så mye:) Må beibisen ha liggi i seteleie for å ha fått dette? For alle (på sykehuset) syntes det var så rart at lillemann hadde det. for han har liggi ned med hodet ganske mye... og lenge... Ikke har vi noen i familien som har hatt det heller...
Lindis :-) Skrevet 9. juni 2006 #6 Skrevet 9. juni 2006 Hei! Min lille tulle har blir også putebehandlet og hun lå også helt riktig inni magen min :-) Søsteren min ble behandlet med skinner når hun var liten og hadde dette til hun var 1 år ca. Ingen andre i familien som har hatt det. Min tulle fikk den på når hun var tre uker og er nå snart 9, så i september er det kontroll igjen og da håper jeg vi kan ta den av :-)
Fisemusas-musefis... Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2006 Takker:) Gutten min fikk den på når han var 2 dager gammel han.(en uke siden i dag) De dreiv av å snakka om at den bare kom til å sitte på i 4 mnd, men Gudene veit. Får vente å se hva de sier på kontrollen om tre uker... Men veit en av dere hvor lenge de kan være uten? For han blir så innmari klam og varm inni den, så det er jo litt ålreit å lufte litt...
Lindis :-) Skrevet 9. juni 2006 #8 Skrevet 9. juni 2006 Dette spurte jeg om på sykehuset også fordi jeg synes så utrolig synd på jenta mi.. Det blir kjempevarmt og klamt inni der.. Det jeg fikk beskjed om var bruk ekstra lang tid på stellebordet når du skifter bleier så hun får luftet seg godt.. Ellers vil jeg anbefale deg og ikke bruke noe annet enn en strømpebukse i bomull/bomullsbukse og body under puta.. Og når det er ekstra varmt går strømbebuksa av slik at hun kun har body :-) Har en del klær og sånn som vi ikke får brukt pga puta men det får heller være :-) Hvor er det du holder til i Norge ettersom du skal på¨kontoll? Vi skal ikke det før det har gått 4 mnd vi.. Dårlig gjort.. hehe ;-)
Fisemusas-musefis... Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #9 Skrevet 9. juni 2006 Jeg bruker bare body og strømpebukse ja.... ellers hadde han vel smelta bort... godt vi bor i en kjeller og det er kjølig... Men gnager det ikke når man bare har body på? Bor i Kongsberg, her tar de ul av hoftene nesten med en gang ( i mitt tilfelle 2 dager etter fødselen) Også er det oppfølging med ul hver fjerde uke og time på fysikalen samme dagen som ul... Tror vi er ganske bortskjemte her ja:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå