Gå til innhold

EL-tester blir sterkere og sterkere jo nærmere EL man kommer, ikke sant?

Anbefalte innlegg

Men blir de svakere og svakere når EL er over også?

Har EL-testet noen dager nå (blir aldri helt klok på syklusen min), men har ikke fått noe supersterk strek. Glemte jo selvfølgelig igår, men idag igjen var streken mye sterkere enn før. Ikke like sterk, men det var ikke mye om å gjøre...

Skal teste igjen imorgen, for det kan jo hende at jeg får positivt da, men kan det hende at EL var igår og at streken er "på vei tilbake"? At den bare blir svakere og svakere igjen?

Kan jo selvfølgelig ikke vite det før jeg har testet imorgen, men jeg bare lurer siden streken som regel blir sterkere og sterkere før EL...

Fortsetter under...

Når jeg testet forrige pp så ble den sterkere og sterkere for hver dag. E.eks. jeg testet mandag - svak teststrek, tirsdag - litt sterkere, onsdag - enda sterkere, torsdag - positiv. Regner da med at jeg hadde el. på fredag eller lørdag. El-testen var nesten positiv på fredag, men svakere igjen på lørdag. Tror jeg!

Tror nesten bare du må teste i morgen for å se. Dersom den da er svakere så har du nok hatt el, dersom den er sterkere så er el rett rundt hjørnet :)

Heisann. Mine tester har alltid gått opp og ned, så har de plutselig blitt positiv. Etter to dager blir den helt negativ, altså kjempesvak. Håper du får positiv snart da!

Ja jeg tror dette er veldig individuelt. Jeg fikk positive el-tester forrige pp, teststreken var sterkere/mørkere enn kontrollstreken. Mens andre, som deg mizzy, aldri får helt positive tester, men har el likevell.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...