Gå til innhold

Dette måtte jeg bare fortelle.. det er håp noen ganger:)

Anbefalte innlegg

Jeg har en vennine som også prøver å bli gravid..ca 3 uker siden så var hun oss meg og lurte på om jeg kunne spå henne.. og selvføgelig lurte hun jo på om jeg kunne se barn på henne snart:)

Hun var jo hjemme hos meg.. og da er det lettere å få inn energier.. Jeg fikk opp graviditet på henne med engang.. og det var så klart.. dette var på en mandag og hun ventet mensen på onsdagen.. Hun ble jo kjempe glad.. men på onsdag ringte hun meg og fortalte hun hadde fått mensen.. jeg syns dette var kjempe rart, men tenkte som så at da sitter spira neste mnd, det er helt sikkert.. Men etter dette så har hun vært så dårlig, hun hadde mensen i 5 dager, akkurat som ellers.. hun har spydd og hatt vondt i magen.. magen har blirr større.. ja hun virka så å si gravid.. så i dag har hun vært hos legen får å sjekke hva som var galt.. tror dere ikke jenta var gravid a... haha.. 7 uker på vei.. så hun har hatt mensen mens hun var gravid.. så noen ganger et det håp får det:)

Gi ikke opp jenter:)

Ønsker dere alle lykke til:)

Fortsetter under...

Det var snodig!

Drev å tenkte på det samme selv i dag.

Er ferdig med tr i dag, men har voldsomme hetetokter og kvalmeanfall.

Helt uten grunn!!!

Huff, da kan jeg ikke slutte å tenke på det.

Spår du inne på DinBaby?

Vet du noe om dem som spår på dinbaby nå?

Har blitt spådd der, men fikk litt sprikende svar, en mente jeg trengte hjelp mens de to andre mente jeg skulle bli gravid i juli og august. Veldig usikker jeg nå altså for trenger jeg hjelp, bør jeg jo ikke vente for lenge heller.

Hmm, får vente til september da ihvertfall :)

Annonse

Da jeg gikk med gutten min hadde jeg mensen i de tre første mnd. Pluss litt mye blødninger mellom dem. Jeg visste jo ikke at jeg var gravid da. Hadde litt kvalme, men trodde det kom av p-pillene.=)

Alt har gått bra med han nå. En veldig aktiv gutt på 2 1/2 år.

Som du sier det finnes et håp, håp for alle=)

Krysser fingrene for alle damene her inn ( og litt til meg) =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...