Gå til innhold

Juni: Noen andre utålmodige her...


cleopatra

Anbefalte innlegg

Jeg har termin 15 og nå er jeg så rastløs at jeg holder på å gå på veggene. Vasker ned rom etter rom i leiligheten og steller opp ny hage.Klarer liksom ikke sitte i ro. Burde vel ha satt en ventedato etter termin, men.. Gleder meg så til nurket skal komme, og er så veldig spent! Vi vet ikke om det er gutt eller jente som kommer. Men har stor tro på en liten gutt.

Hvordan er det med dere andre nå som termindato begynner å nærme seg? Eller kanskje har pasert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er en dag på overtid og venter bare på at det skal komme igang da jeg vet at alt er modent og klart. Har hatt masse mens smerter i dag i tillegg til at slimproppen gikk i formiddag. Håper at det setter i gang i natt og at hun er ute til i morgen tidlig. Jeg klarer ikke å ta meg til så mye... Blir mest sittende i sofaen eller lignende å se på tv osv. Er virkelig lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg masse lykke til, og krysser fingrene for at det begynner nå. Skal se du holder jenta di i armene imorgen :-) Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff jeg er så utålmodig at jeg nesten holder på å gå på veggen her selv. Gleder meg sånn til å få det hele overstått og til å få holde min datter for første gang. Har nå heldigvis nok å gjøre på med vask av baby klær, vasking av leiligheten og jeg har også blomsterbedet på altanen som skriker etter oppmerksomhet (vi har en stor altan så blomsterbedet vil nok holde meg opptatt i timesvis når jeg får summet meg til å begynne å luke og plante). Men syns det er vanskelig å bestemme meg for hva jeg vil gjøre til en hver tid, blir så fort rastløs når jeg gjør enkelte ting.

 

Jeg har termin den 23 juni, så ikke helt lett å være lei allerede nå....når sjansen for at jeg kan gå slik i 4 uker til er tilstede....på mandag tenkte jeg å begynne å benytte meg av enkelte kjerringråd for å få igang fødselen...det vil nå i det minste få meg til å tro at jeg gjør noe for å få fortgang på det...om det vil hjelpe vil nå tiden vise.

 

lykke til, håper vi slipper å gå over termin datoen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 30.juni, og har ikke rukket å bli lei ennå;) Det har vært travelt med eksamenslesing - men nå er det tid for å kose seg og være "bare" gravid. Jeg leser gode bøker, treffer venner, tenker masse på lillegullet i magen og hvordan det kan bli når han eller hun kommer, maler osv... En herlig tid, selv om kroppen da er blitt både tung og treig.. Om kort tid er ventetida over!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har termin 25 juni, altså 16 dager til termin, og jeg holder på å bli sprø...!

Men det er nok fordi jeg går og venter på en dato, skal ha ks. Og synes det begynner å bli lovlig sent med dato nå.....blir bare engstelig og urolig!!

I tillegg har jeg svangerskapskløe....fått noen piller, men di hjelper visst bare innimellom, går ut over nattesøvnen dette.

Og så har jeg visst litt lite fostervann, noe som bekymrer mest:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg begynner også å bli litt utålmodig. Jeg har termin den 14 altså på onsdag - 5 dager til. Men sist gikk jeg over 14 dgr så hvem vet når gullklumpen vår kommer ut..... Jeg har ikke veldige planer om å gå over tiden, men vet jo ikke hva min leieboer har tenkt seg. Vår datter har tatt igjen den tiden hon ventet med å komme ut med stormskritt, hun er nå 2, men blir 3 i juli, og er en nysgjerrig liten dame. Masse skjer rundt henne hver dag.... Hun er bare så god og jeg er sikker at hun blir en kjempe fin storesøster. Når vi spør henne hva som er i magen sier hun at det er en baby, spørsmål hva hun vil ha av lillebror eller lillesøster - svarer hun lillebror, mens om det er gutt eller jente så er det jente. Så det spiller nok ikke noen rolle i hennes øyne hva det blir - men en baby. Vi gleder oss i hvert fall masse!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LEI, LEI LEI, 3 dager til termin og veldig klar for å få å hilse på datteren vår nå. Blir så rastløs, men også tiltaksløs og finner ikke på så mye å gjøre. Det er liksom ingenting som er gøy, eneste jeg vil er å reise til føden og få ut den lile jenta. Når ikke en gang shopping kurerer er det noe som er gale :)

Håper vi alle slipper å gå over tiden, og kanskje dette er helgen hvor vi endelig får møte prinsessen vår. Skal til jordmor kl 11 i dag og da skal jeg også få modningsakupunktur, spennende!

 

Ha en fin sommerdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...