Gå til innhold

hva er forventa av en gutt på 10 når han skal begynne i bhg??

Anbefalte innlegg

Har begynna å tenke en del på at jeg må kansje trene lille gutt opp til barnehage start!! Han er kun 8 mnd nå og ska likke begynne før han er 10 mnd men hva er forventa? får han mme til måltidene eller er det kun brød mat og grøt han får i bhg?? Følger de hans sove rutiner eller må vi legge om til en standar timeplan?? Har så mange spørsmål!!

Fortsetter under...

hehe, den var litt frekk. Jeg hadde ikke sendt han i barnehagen når du er så bekymret. Utvid permisjonen din og motta kontantstøtte istedet. Vil du at barnehageansatte skal se han lære å gå før deg?

Huff, det tror jeg ikke du skal tenke så mye på gitt... Tenker han fort tar "skikken" der han kommer jeg. Soving tror jeg heller ikke blir noe problem. Mine barn har sovet som en stein de når de har blitt lagt ned. De små blir så utrolig slitne av alt som foregår iløpet av en barnehagedag. Det med maten synes jeg su kan spørre de i barnehagen om, for det er sikkert individuelt fra sted til sted..Lykke til!!!!

Huff. Den siste var like frekk, synes jeg. Det er klart sårt å måtte begynne i jobb igjen. Gruer meg selv, jeg. Regner ikke med å ha fått bhg når han er 1 år, men må nok begynne så smått i jobb... håper jeg likevel får se de første skrittene. Ble litt lei meg nå, jeg.... Hva er vitsen med å svare så frekt, egentlig?

jeg trur ikke dem forventer noe som helst.. med maten så snakk med dem.. det har jeg gjort.. siden mi sliter med å legge på seg så skal dem gi henne mat når hun vil det.. ikke etter de faste måltidene dem har.. mme regner jeg med at jeg å skal be dem gi.. jeg kjøper inn det som kan stå i barnehagen.. grøt å.. men brød vet jeg at dem får til dem..

Annonse

du trenger ikke lære gutten din noe annet enn det dere har av rutiner hjemme. de skal jo tilpasse seg han og : ) går sikkert kjempefint! de lager nok mme, gir han både brød og grøt. ikke bekymre deg, dette kommer til å fungere supert! etterhvert sover han når de andre har sovestunden sin, hvis ikke har de vel et soverom der hvor de legger barnet ditt.

jeg skal og ut i jobb før jenta mi er 1 år, men jeg bekymrer meg ikke. de har godt av å lære seg tidlig å omås andre, og ikke bli overbeskyttet så fælt.

Lykke til med barnehage start!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...