Gå til innhold

Juni: hva har dere pakket og i hva ????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer på hva dere andre har pakket til dere selv ?????

Å hva pakker dere det i ,liten eller stor sportsbag eller i trillekoffert ??

har begynt å ordne tingene først nå , jeg har bare 2 uker igjen pluss/minus .

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har pakket i en sportsbag, mellomstor..

En treningsdrakt, den største dongeribuksa, ammegenser, undertøy, ammebh, topper, hentetøy til bebi, bind.. Så pakker jeg toalettsaker når det begynner å skje no'. Skulle det være noe jeg mangler kan samboer ta det med. Så må jo kamera m/ lader og mob.lader med.. Må huske å legge det i snart..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også pakket i ganske stor bag..ganske det samme som hun andre her: lette behagelige klær(grusomt varmt på barsel som regel kanskje jeg skal pakke ned en liten håndvifte også...hehe kjekt å ha), bind, ammebh+ammeinnlegg og litt babyklær men også en deo+Tskjorte til pappa, toalettsaker har jeg også pakket bortsett fra sminkene jeg bruker til daglig.

husk lypsyl-håndkrem/fuktighetskrem og sandaler/slip-ins av noe slag for vi skal vel ikke gå barbeint inne på sykehuset pga hygienen.

 

Kamera er jo superviktig! - og lader til kamera og mobil

 

Jeg skal også ha klart litt brus cola/farris i kjøleskapet som jeg river med meg på vei ut av døra hvis jeg husker det og mulig jeg slenger oppi litt frukt/nøtter/sjokolade også hehe kan være godt å ha noe å gnafse på hvis det drøyer.. sist gang spøy jeg og fikk bare saft og drikke-grøss og gru derfor er jeg så opptatt av å få med meg drikke denne gangen.

 

Skal etter tips også legge en liten bag i bilen med et håndkle i tilfelle vannet skulle gå... eller babyen skulle ha det veldig travelt med å komme ut. da har jeg noe rent og mykt å pakke den inn i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har pakket i en liten bag, trenger ikke så mye...Par bukser ,gensere, bh,toalettsaker, ett kleskift til babyen...Bind får du med deg fra sykehuset, du får oxo en gangs truse....Ikke så fine, men behagelig for en øm mage....Kamera da og mobillader,litt penger....

 

mvh meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurt med håndkle i bilen - det skal jeg også legge der!

Ellers har jeg pakket med amme-bh x2, har noen fra forrige svangerskap som egentlig ikke er klar for runde 2 men som funker til jeg får kjøpt noen nye. Tror jeg trenger litt større enn sist også. Annet: mild såpe til dusj + shampo og balsam, hårstyle prod og føner (blir jo mye bilder :-) omslagskjole (ikke noe jålete men veldig praktisk istedenfor fleece-morgenkåpa mi... svett, svett). Tar også med egne bind (svære Saba-bind :-).

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har pakket i trillekuffert...og omtrent det samme som dere andre pluss:

mykt toalettpapir, intime våtservietter og litt lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...