Gå til innhold

April: Noen som har forslag?

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Gubben og jeg skeia ut for en tid siden og skulle kjøpe oss noe litt utenom det vanlige. Saken er bare den at de blir bare liggende for jeg vet ikke riktig hva jeg skal gjøre med de? Noen som har prøvd noe, eller som har forslag? Går litt rundt grøten og tripper her, jeg nå altså.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver også å finne ut hva du mener...hmm.. er det noe som bare du og gubben din kan ha glede av...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

guri meg så nyskjerrig jeg ble nå? klarer bare tenke koffert, men regner med det ikek er noe sånn? *barnslig fniseanfall*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hi hi, ble "koffert-tenking" her også.......jøss nå ble jeg nysgjerrig også.

Spytt ut Aprilbaby!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*fnis*...er det mulig? Snakker om å være klar over at ikke andre er inni ens eget hode. Må le når jeg leser mitt eget innlegg...og enda mer når jeg leser svarene deres....Var liksom helt sikker på at dere visste hva det dreide seg om her...og hadde glemt hele innlegget helt til jeg så det nå.....

Blir nesten for dumt dette nå.....mange som blir skuffet her *ler*. Vi kjøpte kaninfileeter......og de må jo brukes før de blir for gamle (Og da snakker jeg om kjøtt....ikke noe "kamuflasjenavn" for noe sengegreier....*s*)

*flau*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaninfileter, ja... hehehe! Hvem kunne gjette det???!!! Har forøvrig ikke så mange tips, nei... Søk på www.matprat.no , kanskje der er noen spennende oppskrifter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det går an hehe.... så var det snakk om mat... hihi....

Jaja, du har all grunn til å være litt distrè for tiden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette var en morsom tråd... hehe, måtte le litt nå når eg kom ned til aprilbabys siste innlegg... *ler*

www.artoftast.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...