ApriIbaby Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Gubben og jeg skeia ut for en tid siden og skulle kjøpe oss noe litt utenom det vanlige. Saken er bare den at de blir bare liggende for jeg vet ikke riktig hva jeg skal gjøre med de? Noen som har prøvd noe, eller som har forslag? Går litt rundt grøten og tripper her, jeg nå altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 øhhh...litt usikker nå....hva er det snakk om? Spent........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hijo Skrevet 8. juni 2006 #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Prøver også å finne ut hva du mener...hmm.. er det noe som bare du og gubben din kan ha glede av...??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 Hva da?? Nysgjerrig jeg også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frida♥ Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Har noen forslag her, men skal ikke si no.... :-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 9. juni 2006 #6 Del Skrevet 9. juni 2006 guri meg så nyskjerrig jeg ble nå? klarer bare tenke koffert, men regner med det ikek er noe sånn? *barnslig fniseanfall* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 9. juni 2006 #7 Del Skrevet 9. juni 2006 hi hi, ble "koffert-tenking" her også.......jøss nå ble jeg nysgjerrig også. Spytt ut Aprilbaby!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juni 2006 *fnis*...er det mulig? Snakker om å være klar over at ikke andre er inni ens eget hode. Må le når jeg leser mitt eget innlegg...og enda mer når jeg leser svarene deres....Var liksom helt sikker på at dere visste hva det dreide seg om her...og hadde glemt hele innlegget helt til jeg så det nå..... Blir nesten for dumt dette nå.....mange som blir skuffet her *ler*. Vi kjøpte kaninfileeter......og de må jo brukes før de blir for gamle (Og da snakker jeg om kjøtt....ikke noe "kamuflasjenavn" for noe sengegreier....*s*) *flau* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 9. juni 2006 #9 Del Skrevet 9. juni 2006 Kaninfileter, ja... hehehe! Hvem kunne gjette det???!!! Har forøvrig ikke så mange tips, nei... Søk på www.matprat.no , kanskje der er noen spennende oppskrifter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 9. juni 2006 #10 Del Skrevet 9. juni 2006 At det går an hehe.... så var det snakk om mat... hihi.... Jaja, du har all grunn til å være litt distrè for tiden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. juni 2006 #11 Del Skrevet 10. juni 2006 Ja dette var en morsom tråd... hehe, måtte le litt nå når eg kom ned til aprilbabys siste innlegg... *ler* www.artoftast.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 10. juni 2006 #12 Del Skrevet 10. juni 2006 http://www.artoftaste.no/servlet/region?name=V2_SEKSJON_MAT_SOK_VIS&item=10173133 håper du kommer rett inn til oppskriften på den... hvis ikke så søker du på "Kaninragu" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 10. juni 2006 #13 Del Skrevet 10. juni 2006 Er dte mulig??? Holder på å dette av stolen av latter nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå