Gå til innhold

Anbefalte innlegg

hei ijen folkens . takk for all støtten!!! setter stor pris på dere jenter!

jeg har tenkt i hele natt . har verken spist eller sovet.

var på legen i dag . legen min ringte til sykehuset å ordna de så jeg får komme i mprgen klokka 10.00.

jeg må bare gjøre det . jeg gruer meg veldig , siden dette var veldi planlagt . han (x) har ikke vert hjemme nesten . eneste han har gjort i dag er å tatt i mot takstmann å taksta leiliheten . leiliheten er i salg neste onsdag . han mener nok alvor , jeg orker ikke dette . så jeg har bestemt meg for at jeg tar abort......

jeg tror nok ikke jeg forlater dere helt , jeg vil se hvordan det går med dere . håper alle sammen har det bra i ventetiden . og at dere trives med magene deres .

synn at det ikke ble sånn for meg denne gangen.

lykke til alle sammen...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5301334-jeg-m%C3%A5-gj%C3%B8re-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

off,jeg kjente virkelig en vond følelse når jeg leste dette,men jeg forstår deg liksom også,selv om jeg ikke forstår det...men unnskyld meg,for en idiot av en mann...har ikke han vert med å planlagt dette??? å så stikke,når ting går litt imot,selvfølgelig blir vi ikke oss selv når vi er gravide,men det kommer jo en fantastisk skatt til slutt...off,dette hjelper deg kanskje ikke så mye...men jeg vil bare ønske deg alt godt...å prøv å vær positiv fremover,for det blir nok ikke lett...men hadde nok ikke vert så lett å bært fram barnet alene heller...å da må du jo alltid forholde deg til den idioten fremover...off,jeg synes virkelig synd på deg,må være fælt...husk at du har lov å ha det vond,men for din egen del,prøv å se fremover:)

Det er en veldig alvorlig og veldig tung avgjørelse du har tatt, og jeg vil si at jeg støtter deg. Det blir ikke lett og du får nok mye å tenke på i tiden framover, med abort, salg av leilighet og samlivsbrudd... Men du viser at du er i stand til å ta tøffe beslutninger. Det er ikke slik at abort er den "enkle" veien, slik mange tror..... jeg tror at det kan være vel så lett å satse på at livet går seg til og velge å bære fram barnet.. Få kvinner velger abort som den lette veien ut.

Det er nå en gang slik at det kun er èn person som kan ta ansvar for akkurat ditt liv, og det er du selv.

Koselig at du ikke forlater oss helt.. lykke til på sykehuset i morgen...Tenker på deg.

Annonse

Jeg er sikker på at du instinktivt har tatt den riktige avgjørelsen for deg her og nå!! Lykke til med alt fremover, og håper du "stikker" innom her igjen!!!! Vet du har det tøft, og tøffe tanker må du også gjennom i tiden som kommer....men dette klarer du fint!!

Stor klem til deg!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...