Gå til innhold

April: Da har eg sendt 660 bilder til fremkalling...

Anbefalte innlegg

Det gikk noen timer før alt var på plass og eg kunne sende bestillingen, men for 60 kr så gjør en alt.

10 øre bilde hos el-kjøp, billigere enn det kan det ikke bli. Så om en uke er eg veldig opptatt med å se på bilder, sette inn bilder.... o.s.v ;)

Fortsetter under...

det er vanlig fotopapir står det -

og desverre, vet ikke hvor lenge dei har det tilbudet.

For en uke eller to siden, så var det 50 øre bildet. Eg syns det var billigt, men tok meg ikke tid til å se gjennom hva som skulle fremkalles... men så i dag da bare måtte eg... det kan ikke bli billigere en det der. ;)

Utrolig billig!!! Jeg har til nå vært så "lat" at siden jeg har album på www.eurofoto.no, så klikker jeg bare på "kjøp album" når jeg synes det er fullt nok i albumet... Men det koster vel 1,25 kr. pr. bilde tror jeg, så det blir jo STOR prisforskjell!

Annonse

Elkjøp har fast pris på 50 øre pr stk, og dette tilbudet om 10 øre pr bilde går ut i dag tror jeg... Uansett er de kjempebillige, og bildene blir veldig bra. I tillegg tar de ikke noe som helst gebyr dersom du henter bildene i butikken, men 40,- hvis du vil ha dem hjemsendt! En 13x18 kopi koster kun 4,- nå på dette tilbudet, så jeg har bestilt en haug av dem også så jeg kan scrappe med litt større bilder enn vanlig!

Siden det her er snakk om bilder... Nå har jeg akkurat limt inn alle bildene fra snuppa ble født..og litt før... Litt treige vi, ja.. hehe! Men nå er det gjort! SÅ DEILIG!! Skal ALDRI mer utsette innliming av bilder...-trur eg... Det ble to fulle album...sånne med plasse til 500 bilder i...heh.. Men så gjenstår det jo litt dekorering og skriving... *sukk* -det bir ikke i kveld iallefall... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...