Gå til innhold

April: Hvor sitter dere?

ApriIbaby

Anbefalte innlegg

Like å se dere for meg der dere sitter ved hver deres PC. Det hadde vært morro å vite litt mer om hvor dere er.....lettere å se for seg liksom

Jeg selv sitter stort sett alltid i stuen med laptopen min. I sofaen. HVis jeg en sjelden gang er er når LIlle er våken sitter jeg ved spisestuebordet i stuen der dataingeniøren vår ikke rekker opp til Pc'n (I hvertfall når den står litt innpå bordet. Men nå har han skjønt at den kommer lenger ut ved å dra i ledningen.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldige dere som kan se på tv og bruke dataen sammtidig... eg har en lite rotete kontor som dataen står på. Her sitter eg på en gammel hard ekkel stol.. ja det er på tide med ny...og ja det trengs å rydde her....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter enten på den stasjonære PCen på kontoret vårt, som er stort og romsligt. -Ikke alltid like ryddigt, menmen... Men etter at vi fikk en bærbar i hus blir det som oftest i sofaen med Pcen på fanget eller på salongbordet. -Ikke alltid like gunstig med en liten dataekspert i hus, nei... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med lapptoppen min ved kjökken-bordet.For der rekker ikke Siri opp og jeg har kontroll på hvor siri befinner seg henner.Har nemlig åpen lösning mellom stue og kjökken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sitter ved en stasjonær pc, i hjørnet av stua,og ser nesten hele byen herfra:) og hadde vi hatt lapptopp måtte jeg nok ha sittet her uansett,for stua er full av esker og fraskrudde ting hihi =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig likt sånn Pia81 har det faktisk! Ønsker meg laptop, hadde vært kjekt å kunne være mer mobil... og ha tv i nærheten også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff... Jeg har litt dårlig samvittighet for å være her så lite... Har jo så lite tid tilovers etter at jeg begynte å jobbe 100% igjen. Så jeg prøver å benytte lunsjen på jobben, så jeg sitter som oftest på kontorstolen min og føran jobb PC'n...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter med laptopen på spisestuebordet- og god sikt til TV'en. Har et kontor også, men det er aldri tatt i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG VIL OGSÅ HA LAPTOP!!!

(sånn, der var det også sagt... eh - ropt)

vi har kontor i 2. etg; romslig pult foran vinduet med god utsikt og vegg i vegg med matildes soverom (og vårt eget). siden det er så langt borte fra de andre "allrommene" så sitter jeg her stort sett bare når matilde sover. en sjelden gang har jeg henne med opp, men det blir mye ledningsdraing her også :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På stua med laptopen nå ( har akkurat kjøpt oss det, deilig) Men jeg sitter også en del på den stasjonære på kontoret vårt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også har laptop...*snufs*

Vi har veldig lite hus, så vi har kombinert kontor/soverom. Har bare to soverom i huset. Gullet har eget og da må vi stappe kontoret inn på soverommet vårt. Går ganske greit for vi har dataen i en sånt stort hjørneskap, så jeg kan bare lukke rotet igjen inni der så ser det ganske greit ut. Men fyyyttti..... som det er rotete inni her...

*Drømmer om større hus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter foran PC'en i kontorhjørent mitt i stua. Stua har en slags L-form, med en liten krok ekstra på tuppen av L'en hvis du skjønner hva jeg mener... Her inni tuppen av L'en sitter jeg og koser meg og hører på Tv'en i andre enden av stua, og kan se pus når han står utenfor verandadøra og vil inn... Som regel må jeg ha Maja på fanget hvis hun er våken, noe som er et syn!!! Hun har sett hvordan mamma'n gjør dette PC greiene, så hun trykker litt på tastene (bruker begge hendene og varierer fingrene) og så tar hun musa, flytter litt rundt på den med små, brå bevegelser og så trykker hun på den venstre museknappen... Kn le meg ihjel, men hun blir ganske sint hvis hun IKKE får trykke, og de små fingrene er skremmende kjappe!!! Før jeg vet ordet av det har hun trykket på musa mens jeg skriver og VIPS er all teksten min slettet eller internett lagt ned.... Og sitter hun på gulvet, ja så er det ufattelig hvordan den lille hånda alltid greier å komme seg forbi hindringene jeg lager for å beskytte av-og-på knappe til PC'en... I går hadde jeg lastet opp over 500 bilder til fremkalling, og akkurat da jeg skulle trykke "Bestill", så skrudde PC'en seg plutselig av!!! Jage kikket ned på gulvet og der satt hun og kikket på meg med dådyrøynene sine, og da greide ikke mamma bli sint likevel (selv om frustrasjonsnivået var drithøyt siden bestillingen min allerede hadde gått i vasken 4 ganger tidligere pga feil i Elkjøp sin ende....). Så sånn har JEG det ved PC'en min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...