Rasko Skrevet 8. juni 2006 #1 Del Skrevet 8. juni 2006 Fra mandag kan man ikke betale med kort, bruke minibank eller betale regninger pga streik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 8. juni 2006 #2 Del Skrevet 8. juni 2006 Ja, gubben hadde ordnet det, men................................................................................................................................................................................................................................ jeg har jo ingen inntekt for tiden og trengte penger i dag... *ler*. Han må nok ordne cash en gang til..... Kjekt å å bare litt. Blir sikkert ikke lenge uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 8. juni 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 8. juni 2006 Kan heller ikke tro at det blir så langvarig. Det tar jo ikke lang tid før hele samfunnet lammes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solstjernen - seksbarns mor Skrevet 8. juni 2006 #4 Del Skrevet 8. juni 2006 tror ikke den streiken varer mer enn et par dager, men tar ut litt lommepenger. Har jo mat i fryseren... Men me får lønn på mandag, men det er ikke krise, me har 2000kr nå og det holder nok ut neste uke det når det ikke er noe me egentlig trenger... ehhh jo poteter... hehe.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ApriIbaby Skrevet 8. juni 2006 #5 Del Skrevet 8. juni 2006 Det blir jo nesten uforsvarlig før det får begynt.....Tviler nesten på at det blir noe av. tenk om folk ikke får betalt for livsviktige medisiner osv. kan ikke egne med at alle 4 millionene har forberedt seg godt nok til en slik streik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nneliten Skrevet 8. juni 2006 #6 Del Skrevet 8. juni 2006 Får lønn i morgen, så vi ordner det da. Men tror ikke på noen langvarig streik, nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solstråle* Skrevet 8. juni 2006 #7 Del Skrevet 8. juni 2006 Nei! Burde vel gjørt det. Men tømte kontoen min i går. Må be Harald om penger likevel, så da får han ta ut til meg i morgen... Blir nok tvunget lønnsnemd om folk ikke får betalt for livsviktige medisiner ol. Så den er nok fort over ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rasko Skrevet 9. juni 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 9. juni 2006 Partene var innkalt til møte hos Bjarne Håkon Hansen i ettermiddag, så blir det nok tvungen lønnsnemnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristin* Skrevet 9. juni 2006 #9 Del Skrevet 9. juni 2006 Vi fikk husleie fra leieboern i dag ( 3800,-), så da skulle vi vel ha en stund. Og hvis det blir streik varer den kun en dag eller to. Håper det blir streik jeg, synes det er litt artig med unntakstilstander, hi hi hi : - ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjanne Skrevet 9. juni 2006 #10 Del Skrevet 9. juni 2006 Jeg tok ut kr 1000,- i kontanter. Regner med det holder lenge. Tror også det blir veldig kortvarig streik hvis det blir noe. Men det var noe sykt mye folk i banken idag. Lang kø i minibankene også. Både utenfor og inne på senteret...hehe, og jeg bor ikke på et stort sted for å si det sånn. Mange nervøse bønder her tror jeg....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig mamma... Skrevet 10. juni 2006 #11 Del Skrevet 10. juni 2006 He, he, helt enig!!! Liker litt sånn kaos jeg!!! Har et par tusen liggende, så det holder nok til det lille vi trenger mens det hele pågår! Men opp imot en uke kan vi nok gjøre regning med ja... Blir spennende!!! Tji, hi!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå